יוזמה: מחזקים את החיילים החרדים

יוזמה חרדית שעלתה לאחרונה לרשת, קוראת לחרדים להשתתף באירוע סיום הטירונות של חיילי הנח"ל החרדי. "להגיע ולעודד את החיילים הגיבורים הללו" נכתב ברשת (חדשות, חרדים)

יוסף פאר | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

ביטולו של אירוע סיום הטירונות לחיילי 'הנחל החרדי' בסוף השבוע מחשש להתפרעות קיצוניים, ודחייתו ליום ראשון, מביא ליוזמה מיוחדת ברשת הפייסבוק, במהלכה נציגים מהמגזר החרדי צפויים לקחת חלק באירוע סיום הטירונות, כאשר הם בעצם מגנים את המתקפות מבית כנגד החיילים המגיעים מבתים חרדיים.

תחת השם: "חרדים חיילים - אחים" יצר איש הפרסום החרדי ירוחם אסטרייכר אירוע מיוחד בפייסבוק, בו הוא קורא ל"חרדים שפויים" להגיע לטקס סיום הטירונות בכדי לתמוך בצעירים המתגייסים.

"אני חושב שצריכים להתארגן המוני חרדים שפויים, להגיע לשם ולתמוך בצעירים שהמערכת הצדקנית של הרחוב החרדי האכזר עשתה הכל בכדי לשלוח אותם לגיהנום לשם שמים, ונזכרה בהם רק בסיום הטירונות" אמר אסטרייכר.

בנוסף, גם יחיאל רדוצקי, גולש פייסבוק חרדי מוכר ושנון, קרא לחבריו החרדיים לקחת חלק באירוע ולגנות את מסע ההסתה כנגד החרדים המשרתים והעובדים.

בפוסט שפרסם בסוף השבוע (שישי) כתב רדוצקי: "השבוע היה אמור להתקיים בירושלים טקס השבעה לחיילי נצח יהודה -הנחל החרדי, הטקס היה אמור להתקיים בגבעת התחמושת אך הוא בוטל עקב איומים של גורמים קיצוניים בחברה החרדית כי יפגינו במקום".

"לאחר בדיקה מחודשת הוחלט לקיים את הטקס ביום ראשון הקרוב בגבעת התחמושת, הטקס יערך בשעה 17:30".

"אני קורא לכל מי שיכול להגיע ולעודד את החיילים הגיבורים הללו ובדרך זו גם לחזק את ידיהם של כלל החיילים החרדיים".

הפוסט שפרסם רדוצקי, בו קרא לחרדים להגיע לאירוע ולחזק את ידיהם של החיילים החרדים, זכה לשיתופים רבים ברשת, ופורסם גם על גבי עמוד הפייסבוק 'סטטוסים מצייצים' הנחשב לעמוד הגדול והפעיל ביותר בזירת הרשת הישראלית.

עוד בנושא קמפיין ההסתה נגד החיילים החרדים:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר