השר שי פירון לא ישתתף באירוע שתוכנן: "ניסו להפוך את ילדי הציבור החרדי לבני ערובה"

שר החינוך שי פירון, הודיע היום כי החליט שלא להשתתף בכנס שתוכנן להתקיים בעיר בני ברק, זאת לאור מאבק שניהלו עסקנים חרדים. לדברי אנשי לשכתו של שר החינוך: "העסקונה החרדית הפוליטית ניסתה להפוך את ילדי הציבור החרדי לבני ערובה במלחמותיה הפוליטיות שנועדו לשמש את האינטרסים האישיים שלה" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
השר שי פירון (צילום: פלאש 90)

שר החינוך שי פירון הודיע הערב (יום ה') כי לא ישתתף בכנס ההיערכות לשנת הלימודים הבאה בבני ברק שתוכנן על ידי משרד החינוך, וזאת לאחר מאבק שניהלו עסקנים חרדים נגד האירוע.

כזכור, בחודש האחרון פורסם ב'כיכר השבת' כי ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן הורה למנהלים חרדים שהוזמנו לכנס, להימנע מלהשתתף בו.

בלשכת שר החינוך קיבלו מסרים ובהם איומים מצידם של עסקנים חרדיים שבכוונתם לעורר פרובוקציות בכנס, פירון שהבין את המסר החליט שלא להשתתף באירוע.

מלשכתו של פירון נמסר כי "כנס המנהלים המתוכנן הינו כנס מקצועי שמתקיים מדי שנה בכל מחוזות המשרד ועם כלל המנהלים והמפקחים, כולל עם אלה השייכים לאגף המוכשר שאינו רשמי (חרדי)".

"מטרתו של הכנס היא לשפר את התיאום בין הדרג המקצועי של המשרד לבין מנהלי המוסדות לשם פתיחתה של שנת הלימודים ללא תקלות, לטובתם של הילדים החרדיים".

בלשכת שר החינוך תוקפים את 'העסקונה החרדית' ואומרים: "כמו במקרים רבים אחרים, גם כאן העסקונה החרדית הפוליטית ניסתה להפוך את ילדי הציבור החרדי לבני ערובה במלחמותיה הפוליטיות שנועדו לשמש את האינטרסים האישיים שלה".

בלשכת השר הוסיפו כי שר החינוך "העדיף להעמיד את טובת ילדי הציבור החרדי מעל לשיקולים פוליטיים ולבטל את השתתפותו לטובת הצלחתו של הכנס".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר