חתונת בת משה כחלון

הרב דוד אבוחצירא: "אנשי הרב עמאר לחצו על כחלון"

הראשל"צ הגאון רבי שלמה משה עמאר סידר בשבוע שעבר חופה וקידושין בחתונת בת השר לשעבר משה כחלון • מתברר, כי הרב דוד אבוחצירא, רבה של שכונת 'קרית אליעזר', היה אמור לסדר קידושין אך לדבריו אנשי הרב עמאר הפעילו לחץ על כחלון שהיה במבוכה ו"ויתר כדי למנוע חילול השם" (חרדים,חדשות)

הראשל"צ הגר"ש עמאר בחתונה (צילום: קובי גבריאל)

סערה ספרדית סביב חתונת בת השר לשעבר משה כחלון: בשבוע שעבר, ביום רביעי, הגיע הראשל"צ הגאון רבי שלמה משה עמאר לסדר חופה וקידושין לבתו של השר לשעבר משה כחלון, מי שצפוי להקים מפלגה שעל פי הסקרים תגרוף לפחות עשרה מנדטים, ומה שהיה נראה כמיצוב כוח פוליטי של הגר"ש עמאר שלא יהיה זקוק לתנועת ש"ס.

הרב דוד אבוחצירא, רבה של שכונת 'קרית אליעזר' המקורב לכחלון, טוען בשיחה עם "כיכר השבת" שהוא זה שהיה אמור לסדר את החופה וקידושין אך אנשיו של הגר"ש עמאר פנו לכחלון שהוא יסדר את החופה, ובכדי למנוע חילול ה' הוא וויתר.

קראו עוד:

על קברו של הגר"ע: הגר"ש עמאר קיבל שלא לעסוק בפוליטיקה
ומי סידר קידושין לבת של השר לשעבר משה כחלון? הגר"ש עמאר

בשיחה עם "כיכר השבת" טוען הרב אבוחצירא: "לפני כחודשיים משה כחלון ביקש שאשיא את בתו. יומיים לפני החתונה התקשרתי לברר מדוע ה'כתובה' לא מגיעה אליי, ואז הוא שאל אם אלקסלסי (ניסים אלקסלסי, אחד האנשים הקרובים ביותר לגר"ש עמאר) לא הודיע לי. לא דיבר איתי אף אחד, ושאלתי מה הקשר בין אלקסלסי לחתונה".

"אז הוא אמר שהם (לשכת הראשל"צ הגר"ש עמאר) ביקשו לבוא לחתונה ודיברו עם הרב אבוחצירא ויהיה בסדר. שאלתי אם הוא רוצה שהרב עמאר יסדר את הקידושין, אז הוא אמר לי שהוא רוצה שאני יסדר את הקידושין, והרב עמאר רק אורח כבוד", מספר הרב אבוחצירא.

"סידרתי את הכתובה, וכשהוא הגיע ביקשו ממני לתת לרב עמאר את הכבוד ואני הסכמתי", הוסיף הרב.

"צריך להיזהר מחילול ה' ולכן ויתרתי", מוסיף הרב אבוחצירא, "כחלון היה במבוכה, אבל הרגעתי אותו בשביל שלא יהיה עגמת נפש. ביקשו ממני אז ויתרתי".

מנגד, אבי ויצמן - יו"ר המועצה הדתית בחיפה, שאצלו נרשמו הזוג כחלון לנישואין, מכחיש את הטענה וטוען בשיחה עם "כיכר השבת": "כחלון אמר לי שהוא רוצה לראות את הרב עמאר והרב אבוחצירא מחיפה, 'את שניהם אני רוצה לסידור חופה וקידושין'. מי שאמר לך שכחלון לא הזמין את הרב עמאר, משקר".

"אני אומר את זה כראש מועצה דתית חיפה, וכחלון נרשם אצלי לנישואין. כחלון ביקש ששניהם יהיו שם ויסתדרו, וזה היה נוח והם באמת הסתדרו ושניהם ערכו את החופה. הרב אבוחצירא הקריא את הכתובה והרב עמאר ערך את הקידושין. לא היה מתח", טוען ויצמן.

"אי אפשר לחשוד בי שאני מאנשי הרב עמאר, כי הוא רצה לזרוק אותי ולא הלך לו", אומר ויצמן, "כחלון אמר לי מספר פעמים שהוא רוצה את שניהם".

ניסים אלקסלסי מסר בתגובה ל"כיכר השבת : "כחלק מהליך רישום הנישואין נרשמו בני הזוג אצל הרב אבוחצירא במועצה הדתית חיפה וכנראה מטבע הדברים הבין הרב אבוחצירא כי הוא יערוך את החופה אך כשהתברר כי מרן הראשון לציון הגר"ש עמאר שליט"א הוזמן על ידי בעלי השמחה לחו"ק גם הרב אבוחצירא אשר בידידות רבות בשנים עם מרן הבין כי אך טבעי שמרן עורך את החופה. חבל שאנשים קטנים מנסים לחפש נושאים למחלוקת במקום להרבות אהבת ישראל כדרכו של מרן שליט"א".

את תגובת השר לשעבר משה כחלון לא היה ניתן להשיג.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר