אייכלר ב"מקור חיים" לפני שנתיים: "כשיש פיגוע כולם מתאחדים"

לפני כשנתיים ימים, הגיע חבר-הכנסת ישראל אייכלר (יהדות התורה), לישיבת "מקור חיים" בכפר עציון, ודיבר על-כך שעם ישראל יודע להתאחד רק כשיש פיגוע • צפו בדבריו (בארץ)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום וידאו: באדיבות המצלם; תמונה: פלאש 90)

לפני כשנתיים ימים, הגיע חבר-הכנסת ישראל אייכלר (יהדות התורה), לישיבת "מקור חיים" בכפר עציון, שבימים אלו נמצאת בראש הכותרות בעקבות חטיפת שניים מתלמידיה, ומסר הרצאה לתלמידים.

בין היתר אמר אייכלר כי "האדמו"ר מבעלזא שליט"א אמר מזמן כי ההבדל בין הניצחון בתש"ח וששת הימים, לעומת מחדלי היום - שבימים ההם הקב"ה "הפיל עליהם אימתה ופחד" והיום הקב"ה הסיר בעוונותינו, את הפחד הפלשתיני מפני בני ישראל".

אייכלר הוסיך ודיבר על אחדות ישראל ואמר כי "תראו בבתי חולים, כולם מאוחדים, דתי וחרדי וחילוני עוזרים אחד לשני. כשיש פיגוע, אתה רואה את כולם מתאחדים, כי הרבה יותר קל לעזור כשמישהו בצרות, הרבה יותר קשה להשתתף בשמחתו".

"יש אחדות בעם ישראל כשהם בצרות, אבל כשטוב להם הם רוצים האחד לאכול את השני...", ציין.

"אין שום זכות קיום לעם ישראל מלבד "שמע ישראל", כל קיומנו בארץ הזאת הוא באחדות הפסוק הזה, בלעדי זה אין עם ישראל", הדגיש אייכלר.

אייכלר המשיך ואמר כי "המיעוט התקשורתי והמשפטי שולט בציבור הדתי והחרדי, בגלל שאנחנו מסוכסכים ומפולגים בתוכנו. אם היינו מאוחדים בינינו, שום שלטון מיעוט לא היה יכול לגבור עלינו.

"עם ישראל שבשדות הוא מסורתי, לא חרדי ולא חילוני, אם היינו מתאחדים היינו יכולים להתנחל בלבבות, איפה רואים אחדות ישראל, כשיהודים הם בצרות", אמר.

צפו בהרצאה שמסר לפני שנתיים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר