גל מעצרים בפוניבז'

צפו: בלש בועט במפתיע בפניו של בחור מהישיבה

לאחר השעה 2:00 בלילה פשטו כוחות גדולים של המשטרה על גבעת ישיבת פוניבז' בבני ברק, ועצרו לפחות שלושה בחורים מ"פלג המחבלים" שבראשות הגר"ש מרקוביץ, זאת כהמשך למעצרים בשבוע שעבר בעקבות הפוגרום שביצעו בחורים בספריה. צפו בוידאו: בלש בועט בפניו של אחד הבחורים (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
היכל ישיבת פוניבז' (צילום: ארכיון כיכר השבת)

ההבטחה קוימה: במהלך הלילה (שלישי) פשטו כוחות משטרה על גבעת ישיבת פוניבז' ועצרו לפחות שלושה בחורים מפלג "המחבלים" בראשות הגר"ש מרקוביץ, החשודים כנראה במעורבות במהומות והתקיפות בשבוע שעבר בישיבה, כפי שהבטיח מפקד המשטרה בראיון ל"כיכר השבת".

המשטרה שהגיעה לאחר השעה 02:00 בלילה, בכוחות גדולים, כשהיא מלווה בזינזנה של שירות בתי הסוהר, עצרה בין היתר את אחד הבחורים שנעצר בשבוע שעבר אך שוחרר לאחר חקירה.

כמה מתלמידי הישיבה שהזדהו עם העצורים ליוו את השוטרים בשירת "ציון הלוא תשאלי לשלום אסירייך".

כזכור, המתיחות בין הצדדים פרצה בשבוע שעבר לאחר ששני הצדדים התלוננו על התנכלויות הדדיות, בעקבות כך שפלג השונאים שכרו פנימייה חדשה הממוקמת בסמוך להיכל כולל חזון איש שחוברה על ידי גשר שנבנה במיוחד אל שאר הבניינים בגבעת הישיבה. הפנימייה החדשה ממוקמת מול פנימיית "המחבלים" הידועה "בית ציטרון".

בפלג המחבלים טענו כי בחורי השונאים השפריצו מים וגרמו לנזקים לפנימיית הישיבה בה ישנים בחורים מהצד שלהם. מנגד פעלו המחבלים בברוטאליות וביצעו תג מחיר כשהרסו את ספריית הישיבה הממוקמת מתחת פנימיית צפון וזרעו הרס רב.

בעקבות כך עצרה בשבוע שעבר המשטרה 2 בחורים מפלג המחבלים החשודים בהרס הספרייה אולם הללו שוחררו לאחר חקירה.

הלילה, כאמור, ביצעה המשטרה שוב גל מעצרים זאת כהמשך לאירועים משבוע שעבר.

בעקבות הפוגרום שנערך בספריית הישיבה, פרסם מנהל הספרייה הרב שלמה יעקובוביץ מודעה בעיתון "יתד נאמן" בה הוא מזהיר את הציבור הרחב שלא לרכוש ספרים שנגנבו לטענתו במהלך הפריצה.

תחת הכותרת: "בקשה ואזהרה", כותב יעקובוביץ כי "עקב הגניבה אמש בספריית ישיבת פוניבז', באנו בבקשה ואזהרה לבל יהין אדם לקנות ח"ו אי מאלו הספרים שהינם הקדש ורכושו הפרטי של ישיבת פוניבז', הן על פי דין תורה והן על פי החוק, וח"ו אם התגלגל לאי מישהו מן הספרים מתבקש להחזירם לישיבה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר