האזינו: הרב הראשי דוד לאו מודה לשליח חב"ד בנפאל

הרב הראשי לישראל הגאון רבי דוד לאו שוחח עם שליח חב"ד בנפאל חזקי ליפשיץ, והודה לו על פעילותו הרבה למען הישראלים והיהודים, בפרט באירועים האחרונים • האזינו (חדשות)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
הרב דוד לאו (צילום: יונתן סינדל - פלאש 90)

מיד עם צאת השבת בישראל, שוחח הרב הראשי לישראל הגאון רבי דוד לאו עם שליח חב"ד בנפאל, חזקי ליפשיץ, והודה לו על פעילותו הרבה למען הישראלים.

הרב לאו אמר לליפשיץ כי החליט להעניק לו תעודת הוקרה מיוחדת על פעילותו למען הישראלים והיהודים מכל רחבי העולם שזקוקים לעזרתו.

"כל עם ישראל מביט עליך ועל רעייתך ורואה זוג שגרירים של כבוד של העם היהודי, זוג יהודים שהחליטו לאמץ בכל אורחות חייהם את המושג של 'כל ישראל ערבים זה לזה'", שיבח הרב לאו את ליפשיץ.

הרב לאו הוסיף ואמר בשיחת הטלפון כי עם ישראל כולו נחשף לפעילות משפחת ליפשיץ בשבועיים האחרונים בעת האסון במפולת השלגים וגם בתאונת הדרכים שאירעה בסוף השבוע, ונפעם מעוצמת הפעילות של בית חב"ד בנפאל למען הישראלים.

"אתם הבית של הישראלים בכל ימות השנה, אבל גם בימים קשים שכאלו אתם ביתם, אתם ההורים, האחים, ועושים הכל עבורם ואין לי מילים על מה שאתם עושים עבור כל אחד ואחד מהעם היהודי שנקלע לצרה", אמר הרב לאו.

בסיום שיחתם, הבטיח כאמור הרב הראשי לישראל כי יעניק לו ולרעייתו תעודת הוקרה מטעם הרבנות הראשית לישראל כאשר יגיע בקרוב לביקור בישראל.

"הרבי מחב"ד ראה למרחוק כאשר שלח את שליחיו למדינות רבות ונידחות, ואתם כמו שליחים רבים בעולם, מקדשים את החיים ומהווים שגרירים של היהדות, העם היהודי, כמו גם של מדינת ישראל וראויים אתם לכל הערכה", אמר הרב דוד לאו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר