"נמשיך לתמוך"

נתן שרנסקי העניק סיוע כספי למשפחתו של שמחה חודטוב ז"ל

יו"ר "הסוכנות היהודית" נתן שרנסקי ניחם את משפחתו של שמחה חודדטוב ז"ל והעניק לאמו, עולה חדשה, סיוע כספי בסכום של 4,000 ש"ח. הבטיח כי הסוכנות תמשיך לעמוד לצד המשפחה (חדשות)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
שרנסקי בבית משפחת חודדטוב, היום (באדיבות המצלם)

יו"ר הסוכנות היהודית נתן שרנסקי, הגיע היום (חמישי) לנחם את אמו ואחותו של הצעיר החרדי שמחה חודדטוב ז"ל, שנהרג בשבוע שעבר לאחר שזוהה בטעות כמחבל.

במהלך הביקור, העניק שרנסקי למשפחה צ'ק מהסוכנות היהודית בסכום של 4,000 ש"ח. לצד זאת, הוא הבטיח להמשיך לעמוד לימין המשפחה בסיוע כספי נוסף. מוקדם יותר היום ניחם את המשפחה סגן שר הביטחון אלי בן דהן ואמש הגיע יו"ר יש עתיד ח"כ יאיר לפיד לניחום אבלים במקום.

בלה, אמו של שמחה, עושה בימים אלה את צעדיה הראשונים בישראל כעולה חדשה. בתה קארינה, אחותו היחידה של שמחה, הגיעה לארץ מדגסטן בעקבות פטירת אחיה ושוקלת בימים לעלות לארץ. אל שרנסקי התלווה בביקור עו"ד מרדכי ציבין, המייצג את המשפחה בהתנדבות וכן יצחק וגנר, מארגון "חב"ד בעלייה".

שמחה חודדטוב ז"ל (צילום: מתוך Ynet)

בעמותת "נצח יהודה" שהקימה את הגדוד החרדי בו שירת שמחה ז"ל כלוחם, פנו ביום שלישי וביקשו מהציבור להגיע לניחום אבלים בבית המשפחה לאור מיעוט המנחמים. מאז פרסום הפנייה, שפורסמה גם בדף הפייסבוק של "כיכר השבת" וזכתה לשיתופים רבים, הגיעו מנחמים מכל רחבי הארץ, ביניהם גם אישי ציבור, לבית המשפחה.

בהודעת העמותה השבוע נאמר כי "אמו ואחותו של שמחה חודדטוב ז"ל, אשר נהרג בשוגג בשבוע שעבר לאחר שזוהה בטעות כמחבל, מתאבלות כמעט לבדן זה היום השני בבית המשפחה. השתיים, אשר הגיעו ארצה לפני זמן קצר ואינן דוברות עברית, מתקשות לעכל את הבשורה המרה והשכול הפתאומי".

המשפחה עתידה לקום מהשבעה ביום ראשון הקרוב בבוקר ועדיין ניתן לבוא לנחם בכתובת: פינסקר 77, פתח תקווה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר