הכשר הרב רובין גם באולמות במרכז

דרמה בעולם הכשרות: בד"ץ ´מהדרין´ בראשות הרב רובין, החל במתן כשרות לאולמות שמחה במרכז. הראשון: מטרופולין בפ"ת (חרדים)

יוסי וייס | כיכר השבת |

מהפך בעולם הכשרות: בד"ץ מהדרין שבראשות הרה"ג אברהם רובין, החל לתת הכשר לאולמות שמחה באזור המרכז. האולם הראשון שכבר קיבל הכשר, הוא אולמי "מטרופלין גארדן" בפתח תקווה, הממוקמים במרחק של 7 דקות נסיעה מבני ברק. האולם כבר קיבל בימים אלו את חותמת הכשרות של בד"צ מהדרין בראשותו של הרה"ג אברהם רובין שליט"א.

כידוע, אין כיום השכר המקובל על כל החוגים בציבור החרדי. הכשר הרב לנדא אינו מקובל על חלקים בציבור הליטאי, בעוד שארית ישראל אינה מקובלת על הציבור החסידי. ואילו העדה החרדית – המקובלת על כלל החוגים, נמנעה עד היום מלהכניס את ראשה באזור המרכז.

רונן סושרד – בעל האולם, מודע מסתבר היטב לפוטנציאל שבהכשר: "עד כה אין אף אולם אירועים באזור, הנמצא תחת הכשרות המהודרת של בד"צ מהדרין. אנחנו מודעים לעובדה שמערך הכשרות של הרב רובין מקובל על מרבית הקהילות והחוגים בציבור החרדי, לכן בחרנו במערכת כשרות שתהיה מקובלת על כולם".

האם פתרון של "אפשרות לגלאט" אינו מספק? "אנחנו לא מאמינים באופצייה של "אפשרות לגלאט", שבה לפי הזמנת הלקוח מזמינים משגיח לערב ספציפי. "כעיקרון, בחרנו בכשרות המהודרת של הרב רובין לכל ימות השנה. עשינו את כל ההכנות הלוגיסטיות ואת כל ההתאמות הנדרשות כדי לעמוד בתנאים הנדרשים והמתחייבים, כדי שלמשפחה החרדית יהיה מרכז אירועים יוקרתי, במחירים סטנדרטיים המוכרים לכל מי שהשיאו את ילדיהם".

הציבור החרדי מסתבר, הוא לקוח מבוקש באולמות השמחה: "הלכנו למהלך הזה כי אנחנו מאמינים בציבור החרדי, באיכויות שהוא מביא איתו ובמוסר התשלומים הגבוה. אני מכיר היטב את הציבור החרדי מעבודתי רבת השנים בתחום האירועים ואני שמח שאנחנו יכולים לבוא לציבור עם בשורה" אומר סושרד.

אולמי מטרופולין גארדן הוא אולם רחב ידיים המכיל עד 550 מקומות ישיבה ורחבת ריקודים גדולה. "העובדה שאנחנו במרחק של כמה דקות נסיעה מבני ברק והעובדה שמרכז האירועים ממוקם בסמיכות לתחנה המרכזית בפתח תקווה, הופכת את "מטרופולין גארדן" לנגיש לתושבי המרכז.

"מגיע לציבור החרדי מרכז אירועים יוקרתי, שלא מתפשר לא על כשרות ולא על איכות", אומר סושרד. "מי שיגיע לבקר באולם יווכח במו עיניו שאנחנו מדברים על סטנדרטים שונים ועל איכויות שלא מוכרות בענף. אנחנו לא שוכחים לרגע, שמי שבא לחגוג חתונה, זהו האירוע המשמעותי ביותר בחייו, וככזה, אנחנו עושים את כל המאמצים שהאירוע יישאר בזיכרונם של בעלי השמחה, כערב השמח בחייהם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר