המאבק על תיק החינוך?

אבוטבול עדכן את ליצמן בדרישות של 'דגל'

סגן שר הבריאות יעקב ליצמן וחבר מועצת העיר בית שמש ישעיהו ארנרייך נועדו הבוקר עם ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול שמעדכן אותם על הדרישות של 'דגל התורה' (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אבוטבול, ארנרייך וליצמן, הבוקר (באדיבות המצלם)

המאבק על תיק החינוך? סגן שר הבריאות יעקב ליצמן וחבר מועצת העיר בית שמש ישעיהו ארנרייך נועדו הבוקר (חמישי) עם ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול שמעדכן אותם על פגישת המו"מ עם 'דגל התורה' ו'שלומי אמונים' ועל הדרישות מצד הסיעה הליטאית.

כפי שנחשף ב'כיכר השבת', בין הדרישות שהציבה 'דגל התורה' - קבלת וועדת תיכנון ובנייה, שליטה במועצה הדתית סגנות וכן תיק החינוך.

לדברי גורמים פוליטיים בעיר, הדרישה לקבלת תיק החינוך נחשבת לבעייתית שכן הדבר הובטח לארנרייך נציג הסיעה המרכזית שכזכור סגן השר ליצמן היה הראשון שהודיע על תמיכה באבוטבול.

"לא נראה שבחסידות גור יוותרו על התיק ולכן זו השאלה הגדולה כיצד ניתן לפשר בין הדרישות של כולם", הם מסבירים.

ראש העיר משה אבוטבול אמר ל'כיכר השבת' כי הפגישה היתה באווירה טובה ונינוחה. "כולם מבינים את גודל האחריות והרצון לשמר את העבודה המשותפת. במשך עשור התנהלתי מול שותפים שונים ומגוונים ממפלגות רבות ומאידך מבינים את הצורך בהתאמת הצרכים לגודלי הסיעות".

לדבריו, "הובאו דרישות המתנגשות עם שותפים אחרים הנמצאים בקואליציה ומחזיקים באותם תיקים בדיוק כך שנצטרך לבדוק היטב מול כל הגורמים כולל הח"כים והשרים של ש"ס ואגודת ישראל כיצד לעמוד בדרישות ובמשימות הללו".

אבוטבול מביע תקווה לסיום ואומר כי "נקבעה ישיבה נוספת לעוד שבוע מתוך תקווה לגשר בין הפערים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר