תיעוד

הוריה של נעמה יששכר התברכו ממרן הגר"ח ובתו

מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי, ובתו הרבנית לאה קולדצקי, קיבלו היום לברכה ודברי חיזוק את הוריה של נעמה יששכר, הצעירה שנכלאה מהכלא הרוסי בגלל 9.5 גרם חשיש - ושוחררה. תיעוד (חרדים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

נתנאל ויפה יששכר, הוריה של נעמה יששכר ששוחררה מהכלא הרוסי לפני כשבועיים וחצי, הגיעו לברכה והתייעצות במעונו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי, והתקבלו גם על ידי בתו הרבנית לאה קולדצקי.

השניים, שהגיעו לבני ברק כשהם מלווים בשמעון ברדי, מקורבם של גדולי ישראל, סיפרו למרן גם על הפעילות הגדולה והמסורה של שלוחי חב"ד במוסקבה, למען נעמה וכל המשפחה, מרגע המעצר ועד לשחרור.

שליח חב"ד בראיון על הפרשה (מתוך 'סוגרים שבוע')

בסיום, זכתה משפחת יששכר לברכות מהגר"ח קנייבסקי ולאיחולי הרבנית קולדצקי שימשיכו להוות לכולם דוגמה של הורים מסורים.

כזכור, נעמה יששכר נעצרה ברוסיה בחודש אפריל 2019, בגין אחזקת 9.5 גרם חשיש, ובית המשפט המקומי, שהרשיע אותה בעבירת הברחת סמים, גזר עליה שבע וחצי שנות מאסר.

מדינת ישראל פעלה לשחרורה המוקדם - בהצלחה: ב-29 בינואר 2020 העניק לה נשיא רוסיה ולדימיר פוטין חנינה, ולמחרת שוחררה נעמה מהכלא ברוסיה וחזרה לישראל במטוסו של ראש הממשלה נתניהו.

בראיון שהעניק אביה, נתן יששכר, לישראל כהן וארי המניק בתכנית 'על הקצה' ברדיו קול ברמה, אמר בין היתר: "במשך עשרה חודשים חזקו אותי הרבנים והתפילות של כל עם ישראל. היתה לנעמה זכות, שהיא איחדה את כל העם לקרוא תהילים וכל כך הרבה תפילות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר