הסוד הגדול נחשף בשמחת 'הווארט'

עדות מרגשת מכלי ראשון של רווקה שנושעה בזכות הגזירה של מרן שה"ת הגר"ח קניבסקי שליט"א ומעמד "התרת קללות" שנערך אשתקד (חרדים)

אילוסטרציה (צילום: שוקי לרר, דוד זר)

בשנה החולפת שמעתי על הסגולה הזו, על הסגולה האדירה בה שליח 'קופת העיר' מרן הגרמ"ש אדלשטין שליט"א יעתיר עבור התורמים בציון המוקדש ביום ההילולא, בציון של רבי יונתן בן עוזיאל מחולל הפלאות בקרב מצפי הזיווגים, שמעתי על הסגולה, שמעתי על הגזירה של רשכבה''ג מרן שר התורה הגר''ח קנייבסקי שליט''א כי התורמים יזכו להתארס עד ראש השנה הקרוב, אך ציקצקתי בליבי, 'נו, עוד סגולה' אמרתי בליבי, הרי מה לא ניסתי, נסיתי הכל, כל סגולה אפשרית בוצעה על ידיי באמונה ובתמימות אך הישועה בוששה מלהגיע.

המעמד יתקיים תוך שעות ספורות - כנסו למסירת שמות>>

חשבתי כבר להתייאש, חשבתי להרים ידיים, ראיתי את הסגולה אך המשיכה בדרכה, שעות קודם יום ההילולא חשבתי בליבי אסע אני בעצמי לציון הקדשו ואעתיר בעדי, אולי יחוס אולי ירחם, עמדתי שם בוכיה, כמו חנה בשעתה, רק שפתיה נעות וקולה לא ישמע.

מבין ריסי הדומעות ראיתי את מעמד 'התרת קללות' הכביר של מרן הגרמ"ש אדלשטיין שליט"א ושלוחי 'קופת העיר' שמעתי את הבכיות, את זעקות השבר, את קריעת שערי השמים, את קריעת השמות שם אחר שם בפרטות, וגל של דכדוך הציף את ליבי, 'הלוואי והייתי נכנסת לרשימה הזו, לרשימה הזו שעכשיו מרן הרב אדלשטיין ושלוחי 'קופת העיר' מעתירים עליה.

השעות חלפו וחזרתי לביתי, מהרהרת על היום שחלף ותחושת החמצה נזרקה בליבי, 'מי יודע, מתי אזכה להתארס, אם בכלל' חשבתי לעצמי.

חודש רדף חודש, חודש אב בפתח, אוטוטו חודש אלול ואני עדיין רווקה בשלהי שנות העשרים לחייה,

ואז ימים קודם ראש השנה תש"פ זה הגיע, הצעת שידוך חשובה מאוד, מספר פגישות, ו'ווארט'. ההתרגשות הייתה בשיאה, לא היה אדם יותר מאושר ממני באותם השעות.

המעמד יתקיים תוך שעות ספורות - כנסו למסירת שמות>>

בשמחת האירוסין חשף אבי שיחי' את הסוד הגדול כשעיניו מלאות דמעות, בדבריו סיפר אבי, כי שעות ספורות קודם מעמד התפילה ביום ההילולא הוא הרים תרומה הגונה ל'קופת העיר' בכדי שיעתירו עבורי במעמד נורא ההוד בקבר רבי יונתן בן עוזיאל, זאת לאחר שהוא שמע על הברכה המפורשת של רשכבה''ג מרן שר התורה הגר''ח קנייבסקי שליט''א שגזר: 'כי כל התורמים יזכו להתארס עד ראש השנה הקרוב, שלוחי 'קופת העיר' היו שם העתירו עבורה, קרעו שערי שמים לישועתי, ואכן חודשים לאחר מכן, מעט קודם ראש השנה, התארסתי! הגיע עת הישועה!

שמעתם נכון, זה לא עוד איזשהו סגולה, זהו מידה כנגד מידה! תורמים למגבית עבור כלות עניות וזוכים לשידוך עד ראש השנה תשפ''א!

היו חלק מזה בכדי שלא תפספסו! תורמים סכום 513 ש"ח כמניין 'חתן-כלה' וזוכים בגזירתו הפלאית של רשכבה''ג מרן שר התורה הגר''ח קנייבסקי שליט''א להתארס עד ראש השנה תשפ''א!!

מספר השמות מוגבל, אסור לכם להחמיץ את זה.

המעמד יתקיים תוך שעות ספורות - כנסו למסירת שמות>>

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר