סוגרים שבוע • צפו

מאבק החרדים בממשלה וגזירותיה והתפרצות נגיף קורונה

יו"ר 'יהדות התורה' ח"כ משה גפני בריאיון נרחב; ח"כ מוסי רז ממרצ על ההתנגדות ל'גזירות ליברמן'; היועץ האסטרטגי ישראל בכר על שליטת הערבים בממשלה ופורפ' איזביצקי על הקורונה (אקטואלי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: מולי הרשקוביץ ולייבלה ון פראך. מפיק: איציק אוחנה)

אתם צופים בתכנית האקטואליה המרכזית מבית 'כיכר השבת' - "סוגרים שבוע" - המוגשת ביום חמישי מדי שבוע, על ידי פרשן 'כיכר השבת' ישי כהן.

האורחים במשדר

יו"ר 'יהדות התורה', ח"כ משה גפני, בריאיון מיוחד ונרחב על הקמת הממשלה, גזירות איווט ליברמן, הטענות הקשות נגד נפתלי בנט, המתקפות האישיות, חוק הגיוס, מינוי גלעד קריב לראשות ועדת החוקה, הסירוב לשתף פעולה עם הממשלה, הטענות נגד נתניהו והחשש מסגר נוסף בראש השנה.

חבר הקואליציה, ח"כ מוסי רז ממרצ במתקפה נגד גזירת המעונות, ההתחייבות שימנע פגיעה בציבור החרדי ומה הדבק המחבר בין אנשי מרצ לנפתלי בנט?

היועץ האסטרטגי, ישראל בכר, על הקשיים בקואליציה, השליטה של הרשימה המשותפת בממשלה, התנהלות נתניהו באופוזיציה והמתקפות של הסיעות החרדיות נגד נפתלי בנט.

התפשטות הקורונה וההיערכות להגבלות חדשות: פרופסור גבריאל איזביצקי, מנהל מחלקת ריאות ב'שערי צדק', מסביר את הסיבות להתפשטות המחודשת וחושף את השיחות הטעונות עם האדמו"רים.

וכתבנו הפוליטי רפאל כהן, מסכם את השבוע הסוער, בפינתו 'משחקי כסאות'.

'סוגרים שבוע עם ישי כהן', מדי יום חמישי בשעה 19:00 ב'כיכר השבת'. מפיק: איציק אוחנה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר