"כאילו לובשי כיפות"

ליצמן תקף: "ממשלת השקר; הכל מותר להם"

ח"כ ליצמן עלה לנאום על הצעת אי-אמון שהוגשה על ידי סיעות האופוזיציה ותקף בחריפות, את גזירות הממשלה נגד לומדי התורה; "יש שם כמה שכאילו לובשי כיפות" • צפו (כנסת)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
ליצמן, היום במליאה (צילום: ערוץ כנסת)

סיעות האופוזיציה הגישו היום (שני) הצעת אי-אמון כנגד הממשלה, על אוזלת ידה של הממשלה בתחום המדיני, כלכלי, בריאותי ואזרחי, מי שעלה לדוכן, לתקוף את הממשלה הוא חבר הכנסת יעקב ליצמן.

"אני מגיש הצעת אי-אמון נגד הממשלה זו", פתח ליצמן, "אני כבר לא יודע איך לקרוא לממשלה הזו - נתחיל ב"ממשלת הרס הדת", ממשלה שבכוונה תחילה באה להפוך את העם היהודי לעם ככל העמים.

"ממשלה שבאה למחוק את הזהות היהודית מהשורש, ממשלה ששונאת את התורה ולומדיה, כל יום ממציאה גזירה חדשה נגד לומדי התורה, למרות שחלק גדול מחברי הקואליציה, כאילו לובשים כיפות".

ליצמן הוסיף לתקוף, "זו ממשלת הונאת הציבור, כשחבר כנסת ממפלגה של שישה ח"כים הופך תוך סחיטה להיות ראש ממשלה. ממשלת עושק הציבור, כל יכולת ההישרדות של הממשלה, מגיעה מעושק כספי הציבור שאמורים למממן את דרישות הקואליציה הבזבזנית הזו.

"זו ממשלה הגזירות, הם קמים כל יום בבוקר ומטילים עוד גזרה ועוד גזרה - זו ממשלת השקר, לא הייתה הצהרה שהם הצהירו בעבר ושלא הופרה על ידיהם, פתאום הכל מותר לכם?".

בתוך כך, חבר הכנסת לשעבר יעקב טסלר, מי שהיה בעבר גם עוזרו של ליצמן - והוא הבא בתור ברשימת יהדות לכנסת, הגיע היום להשתתף בישיבת הסיעה של יהדות התורה, מה שמלמד אולי על פרישתו בקרוב של ח"כ ליצמן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר