מה קורה בתפרח? הסיפור המלא

היישוב הקטן תפרח עומד בעין סערה בימים האחרונים. מה קורה ביישוב ואיך הגיעו שם להצתות רכבים? כוכב הסיפור מדבר לראשונה בראיון למנחם טוקר ברדיו "גלי ישראל" * "היו איומים ברצח כבר לפני חודשיים. אילולא התעוררנו בזמן - ייתכן שהייתם מדווחים חלילה על לוויות". האזינו לראיון הסוער

ב. ניסני | כיכר השבת |
יצחק אריאל (צילום: ערוץ 2)

יצחק אריאל, שעומד בליבה של פרשה סוערת ונתון להצקות בלתי פוסקות ביישוב תפרח שבו הוא מתגורר, מגולל בראיון גלוי לב את מה שמתרחש סביבו בחודשים האחרונים.

אתמול הוא דיבר בתוכניתו של מנחם טוקר ברדיו גלי ישראל. "יש עליי עליהום כבר חודשיים שלושה", הוא מספר. "בעיניי חלק מהתושבים, החלק הדומיננטי, שמתנהלים תחת תלמידי הישיבה של המקום - אני לא מוצא חן".

בעיני אריאל, הישיבה היא אורחת ביישוב - וההתפתחות המהירה של תלמידי הישיבה באה על חשבונם של התושבים.

אריאל מספר כי ברגע שהחליט להגיש מועמדות לוועד המקומי, הוא עורר את זעמם של תלמידי הישיבה.

"מחודש טבת, פשוט החלה מלחמת ג´יאהד. אני לא רץ, אין בחירות כי אין מתמודד. איגדתי את המאבק של התושבים נגד הנהלת הישיבה, וזה לגיטימי. דרשנו בזמנו לשאול את הרב אלישיב".

אריאל מציין כי הישוב תפרח יכול היה לשמש פתרון למצוקת הדיור, אבל הנוכחות של תלמידי הישיבה במקום וההתנהלות הנוכחית מונעת מיישום הפתרון.

בשיא המאבק, הוצת רכבו של אריאל. "היו איומים ברצח כבר לפני חודשיים. אילולא התעוררנו בזמן - ייתכן שהייתם מדווחים חלילה על לוויות", הוא אומר.

מי אחראי לגל ההתנכלויות? לפי אריאל, איש מתלמידי הישיבה לא מוכן להתייצב בגלוי ולהודות במעורבות. "אם תשאל אותם היום, הם יגידו שאני הצתתי את האוטו".

לדבריו, "רעולי פנים פרצו לבית שלי. זו ממש התנהלות של מאפיה".

אריאל טוען כי שלוש משפחות התאגדו יחד והן אלה שמנהלות את המלחמה נגדו. הוא נקט בשמותם, והביע תקווה שסוף-סוף מישהו יתבע אותו דיבה ויתעמת איתו פנים אל פנים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר