בעקבות ויתור הרבסט

גפני ומקלב הורו לעידן: זליג אורלנסקי נשאר לסוף הקדנציה

לא מבזבזים זמן: עוד ביום שישי - שעות ספורות אחרי פרסום מכתבו של צביקה הרבסט כי הוא מוותר על קיום הסכם הרוטציה באלעד, הוציאו שני חברי הכנסת של דגל התורה - גפני ומקלב, מכתב לראש העיר אלעד עידן, בו הם קובעים כי המ"מ הנוכחי אורלנסקי יישאר בתפקידו עד לסוף הקדנציה. בפנים: המכתב (חרדים)

יוסי וייס | כיכר השבת |

לא מחכים אפילו רגע: כמה שעות לפני שבת, עוד בטרם יבש הדיו על מכתבו של יו"ר דגל התורה באלעד צביקה הרבסט, כי הוא מוותר על קיום הסכם הרוטציה שאמור להעניק לו את תפקיד המ"מ, הוציאו שני חברי הכנסת של דגל התורה - משה גפני ואורי מקלב, מכתב לראש עיריית אלעד יצחק עידן, בו הם מורים לו כי בהתאם להודעת הרבסט, הרי שזליג אורלנסקי נותר בתפקיד ממלא מקום ראש העיר עד לסוף הקדנציה.

כזכור, כפי שפרסמנו בבוקר יום שישי, הודיע צביקה הרבסט - במהלך שהפתיע אפילו את מקורביו, כי הוא מוותר על קיום הסכם הרוטציה, וממליץ לתפקיד את חבר מועצת העיר עו"ד שמואל גרוסמן. "המלצה" ממנה מסתבר, התעלמו כליל ח"כי דגל התורה.

מכתב מפתיע

המכתב המפתיע, שנמסר בבוקר יום שישי לידיו של מזכ"ל דגל התורה חה"כ משה גפני, הפתיע כאמור את כל הצדדים, בין היתר לנוכח העובדה, כי ככל הנראה, לא תואם המהלך אף לא עם צמרת דגל התורה, וככל הנראה לא לביקש הרבסט תמורת הויתור, שום אתנן פוליטי כשלהוא.

במכתבו כתב הרבסט לגפני: "כידוע לך, ע"פ הסכם שנחתם מיד לאחר הבחירות באלעד על דעת מרנן גדולי ישראל שליט"א ולמען הרבות שלום ואחדות - אמורה להתבצע רוטציה שמשמעותה חילופי גברי בתפקיד סגן ראש העיר בשכר - בכ"ט סיוון תשע"א. ההסכם הוצג כנדרש במליאת המועצה בעת אישור המינויים ע"י חברי מועצת העיר ובהתאם לכך אף נחתם מכתב ההתפטרות ע"י הנציג המכהן".

אלא שבהמשך הגיעה ההפתעה: "לאחר ששקלתי רבות בעניין ולאחר שקיבלתי את ברכת גדולי ישראל שליט"א להחלטתי, הנני להודיעך כי אין בכוונתי להיכנס לתפקיד המגיע לי ע"פ ההסכם הנ"ל. אמשיך לשרת נאמנה את הציבור כפי שעשיתי עד היום בתפקידי כחבר מועצה ויו"ר התנועה באלעד ויחד עם צוות לשכתי נמשיך להירתם ולסייע ככל שנידרש למען התפתחות וביסוס עולם התורה, מתן מענה ופתרונות לבעיות המעסיקות את הציבור ונמשיך במדיניות הדלת הפתוחה והאוזן הקשבת לכל פונה ומתן סיוע במגוון תחומים נרחב" כותב הרבסט.

ממליץ על עו"ד גרוסמן

בהזדמנות הזו חיווה הרבסט את את דעתו לגבי זהותו של מי שראוי להיות המ"מ: "באשר לאיוש התפקיד עליו אני כאמור מוותר - הייתי מציע למנות כסגן ראש העיר את עמיתי לסיעה מזה שנים רבות הרב עו"ד שמואל גרוסמן שיחי´, הפועל ותורם ממרצו ומזמנו למען ציבור בני התורה, ואני חושב שבעת האמורה לחילופי המשמרות זוהי ההזדמנות לומר תודה ולהסדיר את חובה המוסרי והציבורי של תנועת דגל התורה וציבור בוחריה כלפי איש ציבור, כאמור, זו תהיה דוגמה למופת להערכה האמורה להינתן לאיש ציבור".

אלא שכאמור, בדגל התורה לא לוקחים מסתבר ברצינות את המלצותיו של היו"ר המקומי, אלו ככל הנראה כלל אינן מהוות נושא לדיון, וכך, בתוך שעות יצאה ההחלטה: אורלנסקי נותר בתפקיד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר