גדולי ישראל ל'אסיר יפן' המשוחרר: "זיווג הגון בקרוב"

'אסיר יפן', הבחור יואל-זאב גולדשטיין, ששוחרר השבוע מבית הכלא היפני, ממשיך בסבב הביקורים אצל גדולי ישראל. היום הוא הגיע כשהוא מלווה בהגרי"ד גרוסמן אל מרן הגר"ש וואזנר, ששיבח את הרב גרוסמן והדיין החיד"ו וייס ובירכו בחמימות. לאחר-מכן הגיעו למעונו של מרן הגר"ח קנייבסקי שבירכו כי יזכה בקרוב להיות חתן. בערב ביקר בבית הדין של 'העדה החרדית'

חיים שקדי | כיכר השבת |

'אסיר יפן' המשוחרר, הבחור יואל-זאב גולדשטיין, ממשיך לחגוג את שחרורו מהכלא היפני. לאחר ביקורו אתמול (רביעי) אצל מרן הגר"ע יוסף, והטיש שנערך בתולדות אברהם יצחק, הוא הגיע היום לסבב ביקורים אצל גדולי ישראל בבני-ברק.

תחילה, הגיע גולדשטיין כשהוא מלווה באביו, וברבה של מגדל העמק הגרי"ד גרוסמן, אל מעונו של פוסק הדור מרן הגאון רבי שמואל הלוי וואזנר, בעל 'שבט הלוי'.

הגר"ש וואזנר התעניין בשלומו של הבחור, ושיבח רבות את פעולותיהם של הגרי"ד גרוסמן והדיין הגאון רבי חיים יוסף דוד וייס (החיד"ו), ש"הפקיר את כל כולו למען הסיפור", כלשונו של הגר"ש, שאף התבטא כי הדיין הרב וייס הוא אחד מצדיקי הדור.

במהלך הדברים, ביקש הגר"ש וואזנר לפנות לבחור יואל-זאב גולדשטיין, ושאל "איפה החתן?", חיוך התפשט בקרב הנוכחים למשמע השאלה. הגר"ש הגיב ואמר: "בעזרת-השם כך יהיה במהרה".

אחד העסקנים במקום, פנה אל הגר"ש וואזנר והחל לספר על פעולותיו של הרב גרוסמן למען שחרורו של הבחור מהכלא היפני. הרב וואזנר השיב לו: "את הנשמה הקדושה הזו, הרב גרוסמן, אני מכיר כבר מעל 40 שנה, לי אתה לא צריך לספר".

הבחור, הרב גרוסמן ושאר הנוכחים, ליוו את הגר"ש וואזנר בעת לכתו לתפילת המנחה, והמשיכו משם למעונו של מרן הגאון רבי חיים קנייבסקי ברחוב רשב"ם בעיר.

הרב גרוסמן הציג בפני הגר"ח קנייבסקי את הבחור יואל-זאב גולדשטיין וסיפר לו על כל מה שעבר עליו בכלא היפני ושחרורו הפלאי.

הבחור פנה אל הגר"ח וביקש ברכה לזיווג הגון. הרב השיב לו 'ברכה והצלחה' ובירכו כי יזכה בקרוב מאוד להיות חתן. הגר"ח גם הוסיף ובירך, כי הבחור יעקב יוסף גרינוולד, שמחכה להכרעה בבקשת הסגרתו לישראל, יגיע במהרה לארץ.

בשעות הערב, הגיע יואל-זאב גולדשטיין אל בית הדין של 'העדה החרדית', שם נפגש עם חברי הבד"צ שבירכו אותו לרגל שחרורו מהכלא היפני.

לפניות לכתב: chaim@kikar.net

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר