שידור חי ב'כיכר השבת'

מלווים את פוסק הדור למנוחות: מאות אלפים בהלווית הגרי"ש אלישיב

מאות-אלפים ליוו אמש את פוסק הדור, מרן הגאון הגדול רבי יוסף-שלום אלישיב זצ"ל, למנוחת עולמים, בהלווית ענק שנערכה בשכונת מאה שערים בירושלים ● מכל רחבי הארץ נהרו תלמידיו של מרן, שהלכו לאורו במשך עשרות שנים ● 'כיכר השבת' בשיתוף עם אתר ynet, העביר שידור חי ומיוחד ממסע ההלוויה ● אָבִי אָבִי רֶכֶב יִשְׂרָאֵל וּפָרָשָׁיו ● צפו בוידאו (חדשות, חרדים)

מערכת "כיכר השבת" | כיכר השבת |
(צילום: יוסי הופמן)

מאות-אלפים ליוו את פוסק הדור, מרן הגאון הגדול רבי יוסף-שלום אלישיב זצ"ל, למנוחת עולמים, בהלווית ענק שנערכה בשכונת מאה שערים בירושלים.

'כיכר השבת' בשיתוף עם אתר ynet, העביר שידור חי ומיוחד ממסע ההלוויה.

לפני כחצי שנה אושפז מרן פוסק הדור בבית החולים שערי צדק בירושלים, מצבו ידע מאז עליות וירידות רבות, בשלב מסוים הוא הועבר ממחלקת טיפול נמרץ לקומה השביעית בבית החולים 'שערי צדק' וזאת לאחר הטבה במצבו.

ברחבי הישיבות הכוללים והיכלי התורה, נישאו תפילות רבות לרפואתו של מרן פוסק הדור, סדרי לימוד שונו, קבלות טובות רבות התקבלו לרפואתו של מרן הרב אלישיב.

דווקא בתקופה האחרונה דווח על שיפור במצבו של הרב אלישיב, כאשר הוא הגיב בצורה מרומזת לסובבים אותו.

ואולם, למרות התפילות הרבות, בשבועיים האחרונים חלה שוב הדרדרות במצבו של הרב אלישיב, והיום, בשעות הבוקר, לחץ הדם של הרב החל לרדת, לאחר נסיונות רבות של רופאי בית החולים לייצב את מצבו - לצערם של הרופאים, מותו של מרן פוסק הדור נקבע.

(צילום: יהונתן צור ואמיר לוי, ynet)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר