נתוני האמת

המספרים נחשפים: כמה ירדו המכירות של אנג'ל עד להתנצלות בפני הציבור החרדי?

גם בלי החרם של הישיבות והמאפיות והקונדיטוריות שנסגרו מחוסר ביקוש, מאפיית אנג'ל רשמה ברשתות השיווק לבד ירידה משמעותית במכירות, ולא רק של לחם הנמכר בפיקוח, כפי שניסו לטעון במהלך חודש החרם - כך עולה מהנתונים הרשמיים (חדשות)

(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

עינב קרנר, כתבת הצרכנות של גלי צה”ל, דיווחה היום (שישי) כי לפי הנתונים הרשמיים, החרם החרדי על מאפיית אנג'ל הביא לירידה משמעותית במכירות.

על פי נתוני ‘סטורנקסט’ שהגיעו לגלי צה”ל, נרשמה ירידה של כ-29.5% בקטגורית עוגות קונדיטוריה, לחם בפיקוח צנח ב-13.5% והלחמניות רשמו ירידה של 14.5%.

מנגד, הפיתות רשמו זינוק של 80%. ברשתות מסבירים את העלייה בפיתות בעקבות ל”ג בעומר.

יצוין כי מדובר במערכת הבודקת את נתוני הקופות של רשתות השיווק, ולכן הנתונים אינם כוללים את ביטול האספקה של אנג'ל לעשרות ישיבות ומוסדות חינוך ברחבי הארץ.

בנוסף, הנתונים אינם כוללים את הירידה במכירות בסניפים של מאפיות וקונדיטוריות של אנג'ל בריכוזים חרדיים, בהם כמה זכיינים אף נאלצו להיפרד מהמותג 'אנג'ל' שליווה אותם שנים, בשל החרם.

במהלך חודש החרם, עד להתנצלות במהלך השבעה על ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין, ניסו תחילה לטעון כי אנג'ל לא מפסידה מהחרם שכן החרדים קונים רק לחם בפיקוח, עליו שולי הרווח קטנים יותר - אך הנתונים חושפים תמונת מצב אחרת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר