תם עידן הגוש

ישי כהן: הגר"ד לנדו פתח את הדלת לשיתוף פעולה עם גוש האופוזיציה | צפו

פרשן 'כיכר השבת', ישי כהן, התארח באולפן 'חדשות 12' והסביר את הדרמה מאחורי הקלעים בפרישת 'דגל התורה' והמכתב הדרמטי של ראש הישיבה הגר"ד לנדו, עם המסר החריף לרה"מ נתניהו | צפו (חרדים)

כיכר השבת
ישי כהן: הגר"ד לנדו פתח את הדלת לשיתוף פעולה עם גוש האופוזיציה | צפו בפרשנות
ישי כהן: הגר"ד לנדו פתח את הדלת לשיתוף פעולה עם גוש האופוזיציה | צפו בפרשנות| צילום: צילום: מתוך חדשות 12

האם הכתבה עניינה אותך?

כן (48%)

לא (52%)

תוכן שאסור לפספס:

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

18
בהצלחה לג יהיה5 מנדטים לשס 7 מנדטים ולבן גביר 15
אא
17
מי שלא הבין את זה בבחירות לרבנות השת"פ של ש"ס ויש עתיד.
רם
16
ברוך השם. הגיע הזמן. ביבי הביתה
דבורה
15
די לשקרניהו
מקסים
14
עם מי באופוזיציה ? עם בנט שונא החרדים ? עם ליברמן כנל . עם מי בדיוק ??
שוסטק
עם מי שיכבד את הערך המרכזי שלי - תורה!
מישהו ששרת בצבא ומראשוני גוש אמונים
אין שם אפילו אחד כזה.
נועם
13
צפו לנהירה המונית של מצביעים חרדים למפלגות הימין
יהודי
הצחקת אותי, התורה קודמת להיותי ימני.
מישהו ששרת בצבא
12
הגיע הזמן . הציבור החרדי תמך בנתניהו ללא סייג. וקיבל בחזרה קדחת. נגמרו המשחקים.
חיים
11
האדמור מגור צדק כבר לפני שנה וחצי הוא אמר לפרוש מהממשלה
חיים
וכך היינו נשארים עם גרעין איראני, חטופים במנהרות וגזרות על לומדי תורה תוצרת יאיר לפיד . אשרינו שזכינו להנהגתו השקולה של הגרד לנדאו.
אשרי
10
לחברי הכנסת החרדים וכלל חברי הכנסת במישכן אני רוצה שיחליפו אותכם לדעתי רובכם לא צריכים להיות שם איפה הדיפלומטיה והטאקט בושו והיכלמו לכם ולכן זו דעתי
דיעה
קצר ועניני. אה למה? נו אמרתי לכם זו דעתי
יעקב
9
יש את בן גביר . בכל מצב שס העבדים ילכו עם דגל.
חחחחחח

אולי גם יעניין אותך:

עוד בחדשות חרדים: