מוכן לחורף

תיעוד: סגן השר ליצמן התחסן נגד שפעת

הבוקר (חמישי) הגיע סגן שר הבריאות יעקב ליצמן לבית הספר היסודי 'המשתלה' בתל אביב כדי להתחסן נגד שפעת ואמר כי הוא קורא לציבור להתחסן כדי למנוע מחלות. תיעוד (בריאות)

(באדיבות המצלם)

הבוקר (חמישי) הגיע סגן שר הבריאות יעקב ליצמן לבית הספר היסודי 'המשתלה' בתל אביב כדי להתחסן נגד שפעת. ליצמן הגיע מלווה במנכ"ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב, שהגיע גם הוא להתחסן.

את החיסונים של שניהם ביצע המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, פרופ, איתמר גרוטו.

סגן שר הבריאות ליצמן אמר: "חיסונים הם אבן פינה במניעת מחלות זיהומיות מסוכנות, ובבריאות הציבור יש להם תרומה מכרעת לבריאות הילדים והאוכלוסייה בכלל, הגעתי הבוקר להתחסן נגד שפעת כפי שאני עושה מידי שנה. אני ממליץ להמשיך להתחסן במיוחד השנה שיש התפרצות החצבת. החיסון הוא האפשרות הכי טובה עבורינו להתגונן מפני מחלות ואני קורא לציבור להתחסן".

מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב הוסיף: "החיסונים המומלצים כיום במדינת ישראל הינם יעילים ובטוחים ביותר ומונעים תחלואה, נכות ותמותה ממחלות זיהומיות. ילדים לא מחוסנים לא רק נמצאים בסיכון לתחלואה כאמור, אלא גם מסכנים את מי שנמצא בסביבתם בשל הפרת 'חסינות עדר' ובשל יכולתם להדביק במידה ויהיו חולים. סיכון זה עולה כאשר ילד נמצא במסגרות חינוכיות עם ילדים נוספים בשל הצפיפות היחסית, החללים הסגורים ואופי הילדים".

בר סימן טוב הוסיף כי "שיעורי כיסוי החיסונים בישראל הינם גבוהים ביחס למדינות אחרות, אך בשנים האחרונות ישנם הורים הבוחרים שלא לחסן את ילדיהם בחיסונים המומלצים. אפקטיביות החיסונים עולה ככל ששיעור ההתחסנות עולה. לכן החשיבות לחיסון ואני מודה לסגן השר ליצמן שמהווה דוגמא אישית מידי שנה ומקפיד להתחסן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר