אברי גלעד: "לו היה כח בידיי הייתי שורף את האייפון"

מרן הגאון רבי חיים קנייבסקי הורה לאיש עסקים שעליו לשרוף את מכשיר האייפון, השדרן החילוני אברי גלעד, אימץ את הדברים ובתוכניתו ב'גלי צה"ל' אמר: "לראשונה אני מסכים עם הרב קנייבסקי, לצערי אני מכור לגמרי, אני מודה, אבל לו היה כח בידיי הייתי שורף את האייפון הרגע". האזינו

ישי כהן | כיכר השבת |
אברי גלעד (צילום: פלאש 90)

"לראשנה אני מסכים עם הרב קנייבסקי, לצערי אני לא יוכל ליישם את זה", כך מתפאר הבוקר (ראשון) השדרן אברי גלעד, בעקבות דבריו של מרן הגר"ח קנייבסקי בעניין האייפון.

כפי שפורסם הבוקר ב"כיכר השבת", בשמו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי כי אמר לאיש עסקים שעליו לשרוף את מכשיר האייפון.

"במענה לשאלת בעל עסק שיש ברשותו מכשיר אייפון הנצרך מאוד לעסקיו הורה מרן שליט"א: 'אסור להחזיק בו ועליו לשורפו, ואסור למכור אותו לגוי כדין מכירת כלי זיין לגוי', נכתב במודעה.

בתוכניתם "המילה האחרונה" ב'גלי צה"ל', התייחסו ג'קי לוי ואברי גלעד לדבריו של הגר"ח קנייבסקי.

"העיתון 'יתן נאמן' פותח היום בהוראה של מרן הרב קנייבסקי לשרוף את האייפון", פתח ג'קי לוי, זו מודעה, והמודעה אומרת שאסור להחזיק בו ועליו לשרופו, ואסור למכור אותו לגוי, כדיו מכירת כלי זיין לגוי. זה כמו עבודה זרה, זה דבר שאסור להינות ממנו אסור למכור אותו".

בתגובה לדברים, אמר אברי גלעד: "אתה יודע מה, לראשונה אני מסכים עם הרב קנייבסקי, לצערי אני לא יוכל ליישם את זה כי אני מכור לגמרי, אני מודה, התודעה שלי שבויה בידי הברזל של המכשיר הזה, אבל לו היה כח בידיי הייתי שורף אותו (את האייפון י.כ) הרגע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר