ספר חדש: 'בשם התבונה', אמסלם תוקף את ש"ס

בספר חדש 'בשם התבונה' שיוצא על ידי 'ידיעות ספרים' תוקף חבר הכנסת חיים אמסלם את תנועת ש"ס, לדבריו, חייו היו הרבה יותר קלים אלמלא היה מבטא את דעותיו. "החיים שלי היו יכולים להיות נוחים יותר אלמלא הייתי מכריז על מהפכה" מצוטט חיים אמסלם בספר (חדשות, מעניין)

חיים אמסלם (צילום: פלאש 90)

בספר חדש שרואה אור, מנהל הסופר ארי איתן שיחות עם חבר הכנסת הסורר של ש"ס חיים אמסלם, בהם הוא תוקף את חברי הכנסת של ש"ס בצורה קשה.

הספר נקרא 'בשם התבונה' ויוצא לאור על ידי 'ידיעות ספרים'.

בספר כאמור תוקף חיים אמסלם את תנועת ש"ס, אולם גם מספר, שאלמלא היה נכנס לקרב עם ראשי התנועה, חייו היו טובים יותר: "החיים שלי היו יכולים להיות נוחים יותר אלמלא הייתי מכריז על מהפכה, ואלמלא הייתי מתבטא באמירות ברורות. אבל מה אעשה ובעצמותי בוערת אש שאינה מאפשרת לי להתרחק מהזירה ולהניח למציאות להמשיך להסתאב"

במידע על הספר נכתב כי הוא מכיל "תיאור ראשון מסוגו של המתרחש בחצרו של הרב עובדיה יוסף ובתנועת ש"ס. בין הנושאים הנידונים בספר: שותפות הציבור החרדי בנטל הצבאי והכלכלי; לימודי ליב"ה בחינוך החרדי; ההקצנה הדתית; מי הם בעלי הבית של המגזר החרדי; גיור; חרדים וציונות; עשרת פשעי ש"ס".

כאמור, בימים אלה נערך חיים אמסלם לקמפיין הבחירות שלו, הפרסומאי אילן זרמון התגייס לטובתו של חיים אמסלם, והוא ינהל את קמפיין הבחירות של המפלגה, כשגיל סלומון יכהן כיועץ תקשורתי של המפלגה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר