מיליונר בדקה

זכה בפרס הגדול בהיסטוריה: "אקנה דירות לכל ילדיי"

סב לנכדים תושב הדרום זכה ב-76 מיליון שקלים, כזוכה יחיד בהגרלת הלוטו אמש • 29 מיליון שקלים מזכייתו יועברו למדינה, כחלק מנהלי המס בישראל • זו הזכייה הגדולה בהיסטוריית המדינה (ארץ)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
דוכן לוטו בירושלים (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

אדם אחד, תושב הדרום וסב לנכדים, הצליח לזכות אמש (שלישי) בפרס הכספי הגדול ביותר שחולק אי פעם במדינת ישראל - 76 מיליון שקל בהגדרת הדאבל-לוטו של מפעל הפיס.

הזוכה הצליח לנחש את כל ששת המספרים שעלו בגורל - 4, 9, 13, 14, 25, 34 - ואת המספר החזק 4. איתו זכה אדם נוסף ב-750 אלף שקל, לאחר שהצליח לנחש את ששת המספרים הרגילים, אבל לצערו פספס את המספר החזק. הזוכה המאושר ב-76 מיליון שקלים יקבל רק 47,139,429 מיליון שקל - לאחר שייפרד מ-38% מס שחייב על פי חוק.

לאחר הזכייה הענקית, בהגרלה הבאה הפרס המרבי יהיה הנמוך ביותר האפשרי – 5 מיליון שקלים בלוטו, ו-10 מיליון בדאבל-לוטו. ההסתברות לזכייה עבור טבלה בודדת בפרס הראשון בלוטו – ניחוש שישה מספרים נכונים ומספר חזק – היא 1 ל-16,273,488, כמעט פי שניים יותר ממספר אזרחי ישראל, כולל ילדים.

היום, בעת הגעתו למפעל הפיס, סיפר הזוכה המאושר: "אני נוהג להשתתף בהגרלת הלוטו מעת לעת. אין לי מספרים קבועים, אלא אני נותן ל'לוטומט' לבחור עבורי את המספרים. לפני שבוע מצאתי בתוך המגירה שני טפסי לוטו ששלחתי בעבר ולא זכו. החלטתי שזה כנראה סימן שהגיע הזמן לנסות את המזל ולשלוח אותם שוב".

"ואכן, המזל הגיע ובהגרלה הקודמת זכיתי ב-90 שקלים. הרגשתי עמוק בפנים שכנראה יש לי מזל עם הטפסים הספציפיים הללו וביקשתי מהזכיין שישלח עבורי את אותם טפסים שוב".

"בדרך כלל", סיפר המיליונר החדש ל'מעריב', "אני מבקש טפסים חדשים, אבל הפעם חשבתי לעצמי שאם הטפסים הביאו לי זכייה נחמדה, כדאי שאנסה את מזלי איתם שוב. זו הייתה מן הסתם החלטה חד פעמית מאוד משמעותית".

הזוכה סיפר על הרגעים לאחר שהבין שהפך בן לילה לאדם אמיד במיוחד: "התקשרתי לבן שלי, ואני צועק לו את השם שלו. הבן ממש נלחץ, חשב שקרה משהו. אני לא נוהג להתקשר אליו בשעות כאלה, חשב עלי השתבשה עלי דעתי. אשתו התעוררה בבהלה, חשבה גם היא שקרה חלילה אסון".

"ואני מספר להם: 'זכיתי בלוטו - לא תצטרכו עכשיו לדאוג לפרנסה!'. השניים כבר לא חזרו לישון והגיעו ישר אליי הביתה. אישתי עדיין ישנה, אז נכנסתי למיטה והערתי אותה".

הזוכה המאושר סיפר עוד: "התחלתי לשיר לה ואישתי בהתחלה לא הבינה מה קרה, מהיכן כל האנרגיות שלי. אני אמור בכלל לא להיות בבית עכשיו, אלא במקום עבודה חדש. באותו רגע התקשרתי למנהל הישיר החדש שלי ועדכנתי אותו שאני לא אגיע היום. אצטרך בהמשך היום להתקשר אליו ושוב ולעדכן אותו שכנראה שלא אגיע בכלל".

בדרך למפעל הפיס, עם האישה והילדים, החליט הזוכה שאת כספי הזכייה הוא יחלק בין ילדיו באופן שווה, על מנת שיוכלו לרכוש דירות ללא לקיחת הלוואות ומשכנתא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר