מרדכי בן-דוד מדבר לראשונה:

"אני מעולם לא השתתפתי במעורב; משקרים לרבנים"

הזמר מרדכי בן-דוד מגיב לראשונה על הקמפיין שמתנהל נגדו באחרונה: "מישהו מכריז עלי שאני רשע. מעולם לא הופעתי במעורב. הם מחפשים להעליל ולהרשיע" ● הוא חושף בראיון ל"גלי ישראל", מה רצה הגרמי"ל לנדא ממפיקי האירוע השבוע, בו הופיע: "הוא שאל אם זה נכון שהזמינו רקדן... מסתבר שאני הייתי הרקדן" (בכיכר)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
מרדכי בן-דוד, השבוע (צילום: מנדי הכטמן)

גדול הזמר החסידי, מרדכי בן-דוד, מגיב לראשונה על הסערה שעוברת לאחרונה בעולם הזמר החסידי ובקמפיין שמוביל יהודי מבני-ברק נגד הזמרים שמופיעים במעורב.

בראיון למנחם טוקר ברדיו "גלי ישראל", הוא התייחס למכתבים השונים שיצאו באחרונה נגד הזמרים. "מדובר במכערים שמסובבים את הרבנים", אמר בן-דוד.

"יום לפני האירוע השבוע בירושלים", סיפר, "התקשר הרב משה לנדא (הרב של בני-ברק. י"ט) ורעייתו הרבנית למפיקת האירוע. הרבנית לנדא שוחחה עמה, כשהרב היה על הקו, בהאזנה.

"הרבנית שאלה, בשם בעלה, אם נכונות השמועות שלאירוע של נשות חב"ד הוזמן רקדן... המפיעה הייתה בהלם. לא הבינה על איזה רקדן מדובר... היא אמרה שיש רק אדם אחד שמופיע באירוע - מרדכי בן-דוד. הרב והרבנית בירכו אותה בהצלחה".

בן-דוד הביא את הסיפור, להדגים כיצד מוכרים לרבנים לפעמים שמועות שלא היו ולא נבראו. "מספרים לרבנים שקרים. אני שמח שיש יהודי, כמו הרב לנדא, שהלך ובירר את העניין".

הוא התייחס לקמפיין שמתנהל באחרונה נגדו. "יש אחד, שאני אפילו לא רוצה להזכיר את שמו שהתחיל לרדוף את כל העניין הזמר והשירה. הוא הכניס אותי לתוך המערבולת ומכריז בקול רם שאני רשע - שאני מופיע במעורב. זה סתם שקרים. אני לא מופיע במעורב", הצהיר בן-דוד. וכאן, אפשר לציין, כי האמת עם בן-דוד שהפסיד סכומי עתק ולא הסכים להופיע מעולם במעורב.

"אני מעדיף להיות מאלה ש´שומעים חרפתם ואינם משיבים´", אמר בן-דוד. "אני לא צריך להצדיק את עצמי. יש אנשים מחפשים להעליל ולהרשיע בלי שום סיבה ובלי שום אמת. לא צריך לענות לכל אחד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר