
דונלד טראמפ חוזר לעולם הבישום עם השקת קולקציית ניחוחות חדשה בשם Victory 45–47. הבושם, שהוצג לראשונה בחשבון ה־Truth Social שלו, נועד לסמל את כהונותיו (הלא-רצופות) כנשיא ארצות הברית. טראמפ הצהיר כי הניחוחות החדשים מגלמים "ניצחון, כוח והצלחה – לגברים ולנשים".
הקולקציה כוללת שתי גרסאות – אחת לגברים ואחת לנשים – כשכל בקבוק מעוצב בצבעי זהב ומעוטר בפסלון מיניאטורי של טראמפ עצמו. הבושם לגברים מתואר כבעל "תווים עשירים וגבריים עם גימור מעודן ועמיד", המתאים לאנשים המובילים בגישה של "כוח, ביטחון ותכלית". הגרסה הנשית, לעומת זאת, שואפת "ללכוד ביטחון, יופי ונחישות בלתי ניתנת לעצירה". משתמשים שתיארו את גרסת הגברים ציינו ניחוחות עציים, פיקנטיים וארומטיים, עם רמזים של הל וגרניום.
המחיר אינו זול, בקבוק בודד נמכר ב־249 דולר, אך מוצעות הנחות למי שרוכש שניים (199 דולר ליחידה) או שלושה בקבוקים (בהנחה כוללת של 150 דולר).
זו אינה הפעם הראשונה שטראמפ משיק בושם – מותגים קודמים כמו Victory 45 ו־Fight, Fight, Fight אזלו מהמלאי ונמכרים כעת באתרי יד שנייה כמו eBay. לצד הבושם החדש, טראמפ ממשיך לשווק מוצרים ממותגים אחרים: שעונים, ספר שולחן קפה ומטבע קריפטוגרפי בשם $TRUMP, שמוערך כי הניב לו מאז ינואר עד 315 מיליון דולר, לפי פורבס.
למרות השיווק היוקרתי, באותיות הקטנות מופיעה הסתייגות מהותית: הבושם אינו מיוצר או נמכר ישירות על ידי טראמפ, אלא באמצעות רישיון מיתוג. הספק אף מדגיש כי מדובר במוצר "לא פוליטי", ללא קשר ישיר למסע הבחירות שלו. הביקורות לא איחרו להגיע – מתנגדים טענו שמדובר במהלך נוסף "לגריפת כסף", תוך שימוש בתדמית הנשיאותית לצרכים מסחריים. גם מבחינה ריחנית, הדעות חלוקות. יוטיובר שבחן את הבושם תיאר אותו כ"לא רע, אך לא מרשים", והוסיף כי מדובר במוצר "יקר מאוד" שאפשר למצוא לו תחליף זול בהרבה.
0 תגובות