מתקפה בדרום

נס לילי: רקטה פגעה ישירות בבית בנתיבות

מתקפה לילית על הדרום: סמוך לשעה 02:00 בלילה החרידה אזעקת צבע אדום את ערי הדרום. שתי גראדים נורו, רקטה אחת התפוצצה בשטח פתוח בבאר-שבע והשנייה פגעה ישירות בבית ברחוב מיושב בנתיבות, בנס לא היו נפגעים בגוף ובמקום טופלו רק נפגעי חרדה. תיעוד מהזירה (חדשות)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
הבית לאחר הפגיעה (צילום: אריק זאבי, חדשות 24)

מתקפה לילית בדרום: סמוך לשעה 02:00 הלילה (ראשון) החרידה אזעקת 'צבע אדום' את ערי הדרום. שתי רקטות גראד נורו, אחת התפוצצה בשטח פתוח ליד באר שבע, והשנייה פגעה ישירות בבית בנתיבות.

בנתיבות, פגעה הרקטה בבית ברחוב מיושב, תושב הבית שרץ בעקבות האזעקה לחדר השירותים ניצל בנס לאחר שכל הבית קרס בשל הפגיעה הישירה. אמו לא שהתה בבית באותה עת ובכך ניצלה.

בית נוסף סמוך נפגעה אף הוא מהפגיעה. בשתי הזירות, בבאר שבע ובנתיבות, היו מספר נפגעי חרדה ותושבים שנפגעו בעת ההימלטות למרחב המוגן.

צוותי מד"א ו'איחוד הצלה' טיפלו בסך-הכל בשישה נפגעי חרדה בבאר-שבע ובשלוה נפגעי חרדה בנתיבות.

בעקבות ירי הרקטות הלילה, עיריית באר שבע הודיעה על ביטול הלימודים במוסדות החינוך הבוקר. בנתיבות, ילמדו כרגיל. גם בעיר אשדוד החליטו להשבית את הלימודים היום בעקבות הירי.

צבי שבח חובש 'איחוד הצלה' דרום, סיפר: "כשהגענו לזירה ראינו כי גג המבנה שהיה עשוי מרעפים נשפך אל הכביש נזק כבד נגרם למבנה התחלנו בסריקות אני וחובשים נוספים מחשש שישנם נפגעים או לכודים אך למרבה הנס בני הבית לא שהו באותה עת בחדר בו פגע הטיל ולא היו נפגעים, מדובר בהשגחה שמימית, חששתי בתחילה שמדובר בזירה קשה וקטלנית, אין ספק שמדובר בנס"

ראש עירית נתיבות יחיאל זוהר אמר בזירת האירוע כי אין כיפת ברזל שמגנה על נתיבות וקרא למערכת הביטחון לשקול שוב את מקום ההצבה שלה. "כיפת הברזל צריכה להגיע חזרה הנה, במהלך השבועות האחרונים יורים עלינו בלי הפסקה", אמר.

ביום חמישי האחרון נהרגו שישה פלסטינים בתקיפות של צה"ל ברצועת עזה, וזאת לאחר שעסקו בהנחת מטען ובהכנות לירי טילים לעבר ישראל.

צילומים: איציק זאבי - חדשות 24
צילומים: מוטי גריינמן - חדשות 24

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות