ליברמן: "מיסז'ניקוב הוא לא מוזס או אייכלר"

שר התיירות סטס מיסז'ניקוב ממפלגת 'ישראל ביתנו' של אביגדור ליברמן כיכב השבוע בפרשה מביכה וחסרת תקדים בחריפותה, היום (חמישי) הוא זוכה לגיבוי מיו"ר מפלגתו ליברמן. "אני מסכים שדפוסי התנהלותו לא דומים לחברי הכנסת מוזס או אייכלר מיהדות התורה, אבל התנהלותו רחוקה מהתיאורים שהיו בתקשורת", טען ליברמן

חזקי שטרן | כיכר השבת |
ליברמן (צילום: פלאש 90)

שר התיירות סטס מיסז'ניקוב ממפלגת 'ישראל ביתנו' של אביגדור ליברמן כיכב השבוע בפרשה מביכה וחסרת תקדים בחריפותה, היום (חמישי) הוא זוכה לגיבוי מיו"ר מפלגתו ליברמן.

"אני מסכים שדפוסי התנהלותו לא דומים לחברי הכנסת מוזס או אייכלר מיהדות התורה, אבל התנהלותו רחוקה מהתיאורים שהיו בתקשורת", אמר שר החוץ ליברמן על השר מיסז'ניקוב בטקס הרמת כוסית במשרד החוץ.

"כשבן אדם חוגג פורים או יום הולדת, בטח שהוא יכול להיות שמח. בין מה שתואר למציאות - אין שום דמיון", אמר ליברמן וציין כי הוא מכיר את מיסז'ניקוב כבר 15 שנה, "הוא לא כזה", טען.

ליברמן הוסיף ואמר: "אני לא מתכוון להתעניין מה עושים אנשים בזמנם הפנוי. זה לא תפקידי וזה לא נכון. כל אחד מספיק מבוגר להחליט מה התחביב שלו", ותקף את התחקיר בטענה כי מדובר ב"מרדף אחר רייטינג ששבר את כל כללי המשחק המקובלים".

"האם מישהו בדק למה הם עשו את זה? מאיזה סיבות? מעניין לבדוק למה עשו זאת. האם יש בזה נקמנות או לא? האם יש ניסיון להרוויח בדרך או לא? אני מצפה שיתייחסו למניעים", אמר ליברמן בהתייחסו למאבטחים שחשפו את הממצאים בתחקיר.

"לגבי המסעדה שבה סטס ישב בעת ההצבעה על שחרור שליט - שמעתי הכחשה גורפת ויש לו גם תיעוד ממוסמך לזה. ירצה ידבר, לא ירצה לא ידבר - אבל במקרה הזה זה לא נכון", הוסיף ליברמן.

"כשאני מתייחס לשרים, אני מתייחס לתוצאות. הוא שר ביצועי מהטובים בממשלה. אני מציע לדבר עם כל האנשים הבולטים בתעשיית המלונות. לבדוק אם תרם או לא. זו צריכה להיות השאלה הראשונה, ולא הדברים הצהובים. לבדוק איך מעריכים אותו. מעולם לא עניין אותי מה עושה שר בזמנו החופשי".

כזכור, בתחקיר שפרסם העיתונאי עמית סגל, עלה כי השר היה נוהג לחמוק ממאבטחיו הצמודים כדי לנסוע בלילות לבילויים במקומות מפוקפקים.

מהתחקיר של ערוץ 2, עלה כי שר התיירות של מדינת ישראל ניהל אורח-חיים פרוע במיוחד. "השר בדרך כלל יוצא מהבילוי, מדיף ריח חריף של אלכוהול באוטו, וככה הייתי מסיע אותו הביתה, בלי רישיון", סיפר אחד המאבטחים בתחקיר, "זה קרה המון פעמים, כמעט בכל סוף שבוע".

המאבטחים סיפרו כי נתקלו בבעיות אבטחה חמורות באותם מקומות בילויים. "זה לא מכובד, היה לו נוח מאד שלא נהיה שם, אבל הוא עלול לחטוף דקירה, או להסתבך בתגרה".

מעדות המאבטחים בערוץ 2, עולה כי אורח-החיים המופקר של השר, גורם לתפקוד חמור בעבודתו. על פי המאבטחים, בזמן ששרי הממשלה התכנסו בירושלים כדי לאשר את העסקה להחזרת גלעד שליט משבי חמאס - מיסז'ניקוב בילה עם חבריו והשתכר בבר בצפון.

כצפוי, בלשכת השר הכחישו את כל הטענות וטענו כי "מדובר בהכפשות של עובדים שהיו מעורבים בהתנהגות בלתי הולמת ובמקרי אלימות - פוטרו בשל כך, וכעת מנסים לנקום באמצעות בדיית שקרים והשמצות הזויות. בעקבות פיטוריו, פנה אחד העובדים לנציבות שירות המדינה שבדקה את תלונתו ומצאה כי אין בה דבר וחצי דבר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר