רב העיר אשדוד נגד מצעד התועבה: "לסכל את זה"

אירוע תועבה שמתוכנן על ידי ארגונים חילוניים ועתיד להתקיים בעיר אשדוד, מאיים להפר את הדו קיום בין תושבי העיר. רב העיר הרב יוסף שיינין: "לסכל את זה. אנחנו לא גויים" (בארץ)

יוסף פאר | כיכר השבת |
רב העיר אשדוד "לסכל האירוע" (צילום ארכיון: אלי ג'אן)

אשדוד הופכת לתל אביב? ארגונים חילוניים מתכננים לקיים בחודש יוני הקרוב מצעד תועבה בעיר המסורתית, כך נחשף בשבוע שעבר במקומון של "ידיעות אחרונות" רבני העיר כבר נערכים למחאה נגד המצעד הצפוי.

מארגני האירוע שלא יעבור בשתיקה על ידי גורמים דתיים בעיר, קיבלו כבר את אישורה של המשטרה לקיומו, אולם עד כה לא התקבלה תשובתה של העירייה, למרות שככל הנראה היא לא תשלול את קיומו של האירוע.

הרב יוסף שיינין, רבה האשכנזי של העיר אשדוד, נזעק לאור התכנון שעלול לפגוע קשות בצביונה של העיר. בשיחה שקיים עם אתר mynet אמר הרב שיינין: "אוי ואבוי. צריך לסכל את זה. אנחנו לא גויים. אנחנו יהודים, וביהדות זה הדבר הכי גרוע. אשתדל לסכל את האירוע, טוב שאתה אומר לי" אמר הרב שיינין לכתב שדיווח לו על תכנון האירוע.

הרב שיינין תקף את המצעד המייצג תועבה על פי תורת ישראל ואמר: "אין מקום ביהדות בכלל, במדינת היהודים. אנחנו חיים במדינת היהודים, לא במדינה של גויים. זה אחד האיסורים החמורים בתורה. זו תועבה. נורא ואיום ואסור שיהיה בעם ישראל בכלל".

חבר מועצת העיר מטעם ש"ס אמר בתגובה לתכנון האירוע: "זו בושה שיתקיים מצעד בעיר אשדוד ובושה שפועלת פה קהילה כזאת", כנפו העריך כי לא תהיינה תגובות חריפות מצד הציבור למצעד הפוגעני ואמר כי הציבור בעיר הוא "סובלני".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר