הסופר א.ב יהושע: "פעם לא היה ניכור לדת, טרור חרדי מסכן את חיינו"

הסופר א. ב. יהושע, מתבטא באופן חריף נגד המגזר החרדי, ואומר כי "טרור חרדי מסכן את המדינה", במקביל, יהושע סיפר, כי בזמן שהיה צעיר לא הייתה שנאה לדת כמו היום, וסיפר כי הלך לבית הכנסת והתעטף בטלית בשביל לכבד את אביו "לא היה בנו ניכור לדת כמו היום" (בארץ)

יוסף פאר | כיכר השבת |
דבריו חצו את הקו הלגטימי? הסופר א. ב. יהושע (צילום: פלאש 90)

הסופר א.ב. יהושע מחריף את הביקורת על הציבור החרדי, וטוען כי המגזר מבצע השתלטות אותה הוא מכנה "טרור".

בראיון שהעניק יהושע ל-mynet אשדוד, אמר: "אני גדלתי בבית מסורתי מתון מאוד. ביום שישי הלכתי לבית הכנסת, אבל זה היה בעיקר בשביל אבא, להיות לידו. הדת לא איימה עליי. גמרתי בית כנסת בשבת, הורדתי את הטלית והלכתי לתנועת נוער. לא הרגשתי שאני נתון באימה שיכולה לשבש את חיי. לא היה בנו ניכור לדת כמו היום".

יהושע סיפר, כי הוא לא קיבל בקלות את הברית בין בנט ולפיד,בעקבות כך שהוא סבור שהמתנחלים מהווים סכנה למדינת ישראל, אולם "הם אינם איום גדול כל כך על קיומנו כמו החרדים, ולכן החיבור הזה מקובל עליי כרגע יותר ויותר".

עוד סיפר יהושע במהלך הראיון: "נהגת המונית שהסיעה אותי לאשדוד ביום שלישי השבוע סיפרה לי כי היא בעצמה ילידת אשדוד ותושבת העיר וכי היא מודאגת מכך שהחרדים לדעתה הולכים ומשתלטים על העיר שלה".

"זה לא משהו שמפתיע אותי. זה קורה בכל מקום ואני רואה את המצב הזה כלא פחות מטרור חרדי שמסכן את חיינו וקיומנו כאן במדינה" אמר יהושע וקומם עליו רבים לאור ההגדרה הקשה אותה העניק למגזר החרדי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות