בעקבות עתירת עורך הדין החרדי: בג"צ דורש את תשובת המשטרה להסדר עם שאול גנון

לאור עתירת עורך הדין החרדי נגד ההסדר עם שאול גנון מנהל ה'בר-נוער' שעל פי העתירה עשה 'רצח אופי' למגזר החרדי, הורה היום בג"צ למשטרה ולפרקליטות להשיב תוך 30 יום לעתירה שקבלה על ההחלטה להגיע להסדר עם גנון שעל פי החשד מעשיו היו המניע לרצח (חדשות, בארץ)

יוסף פאר | כיכר השבת |
שאול גנון, הסדר 'עד התביעה' יבוטל? (צילום: פלאש 90)

בעקבות עתירתו של עורך הדין החרדי עזריאל שאול קרבצוב נגד ההחלטה להגיע להסכם עד תביעה עם שאול גנון, מנהל ה'בר נוער', דורש בג"צ מהשר לביטחון פנים, פרקליטות מחוז תל אביב ומשטרת ישראל, להשיב לעתירה תוך 30 יום, כשלאחר מכן יתקיים דיון בעתירה.

כזכור, בעתירה שנחשפה אמש ב'כיכר השבת', קבל עורך הדין החרדי על העובדה שהמשטרה והפרקליטות הגיעו להסדר עם גנון, למרות החשדות נגדו, קרבצוב ששימש בעבר כקצין חקירות וכיום הנו עורך דין וסנגור פלילי, אף טען בעתירה כי גנון ביצע "רצח אופי" לקהילה החרדית במשך 4 שנים.

בעתירה נכתב: "שאול גנון עשה לקהילה החרדית 'רצח אופי', דמוניזציה ודה-לגיטימציה, במשך כארבע שנים, תוך שהוא עושה שימוש ציני ברצח בברנוער, וזאת על מנת באופן הגלוי לקדם את האינטרסים של הקהילה, ובאופן הסמוי מן העין להפריע ולשבש את חקירת הרצח ע"י המשטרה ולנתב אותה ככל שניתן לכיוונים שיעלו חרס".

"במשך 4 שנים" אמר אמש (שני) עו"ד קרבצוב בשיחה ל'כיכר השבת', "הקהילה הגאה והבכירים בה, ובהם גם שאול גונן, משמיצים את הקהילה החרדית, כאשר לפי החשד מחולל הרצח הזה הוא מנהל הבר נוער, שידע לכאורה שהמרצחים בעצם חיפשו אותו, ובמקום לעזור למשטרה הוא בחר בשתיקה, ובעצם לשבש את החקירה".

זירת הרצח בבר-נוער (צילום: פלאש 90)

עו"ד קרבצוב אומר עוד, כי בשנים האחרונות, מעל כל במה אפשרית, גנון או בכירים אחרים בקהילה, הפנו אצבע לעבר גורמים לא נכונים, וגרמו למשטרה לחפש במקומות לא נכונים, "פתאום עושים אתו הסכם עד תביעה, ונותנים לו לצאת ללא העמדה לדין".

"אני לא נתקלתי במקרה כזה שעשו הסכם עד תביעה" מספר עו"ד קרבצוב שכיהן במשך שנים כקצין חקירות וכיום משמש כעורך דין וסנגור פלילי.

כאמור, השופט סלים ג'ובראן, הורה היום למשיבים לעתירה להציג את תשובתם לעתירה תוך 30 יום. אז יתקיים דיון בעתירה הדורשת לבטל את ההסדר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר