שדרוג לפירון: הרב, השר, ומהיום גם הד"ר

תתרגלו: השר הרב והד"ר לשם כבוד פירון. במעמד מיוחד שנערך היום, קיבלו שמונה אנשי ציבור ובהם שר החינוך שי פירון והשר לשעבר אהוד ברק תואר דוקטור לשם כבוד (חדשות)

שושי מילר | כיכר השבת |
שי פירון (צילום: פלאש 90)

שר החינוך שי פירון, קיבל ממכללת 'שערי מדע ומשפט' שבשרון, תואר ד"ר לשם כבוד. התואר המיוחד הוענק לשמונה אישי ציבור, בהם גם שר הביטחון לשעבר אהוד ברק.

נוסף לפירון וברק, קיבלו את התואר גם חתן פרס נובל לכימיה הפרופ' אהרון צ'חנובר; יזם ההיי טק דב מורן; חבר הפרלמנט הקנדי הפרופ' ארווין קוטלר, היזם והעו"ד מרכוס דוד כץ; נשיא מכבי גיורא אסרובילסקי; ויו"ר מכבי יאיר המבורגר.

פרופ' בנימין שרדני, נשיא המרכז האקדמי שערי מדע ומשפט אמר במהלך הטקס בו הוענקו התארים, "משחר ימיה של ההיסטוריה היהודית עמד יהודה, המכבי הראשון, בראש המאבק נגד ההתבוללות. מלחמת המכבים ביוונים היתה לא רק מלחמה קיום פיזי, אלא גם, ובעיקר, מלחמה בכפייתן של תרבויות זרות שנועדו לטשטש את זהותו של העם היהודי".

שרדני הוסיף עוד כי "תחת מנהיגותם של ראשוני המכבים בעולם יצאה אומה שלמה למלחמה בתופעה זו, שנמשכת עד ימינו אלו".

"בהקשר הרחב של האירוע, מדינת ישראל התמודדה ומתמודדת גם היום עם בעיות ביטחון, קשיי קליטת עלייה, פערים חברתיים ועם האתגר המרכזי שהוא קידומה של חברה מתקדמת ומפותחת מבחינה טכנולוגית ומדעית".

לדבריו: "אתגרים אלו דורשים מחויבות אישית ועידוד המצוינות בכל תחומי החיים. תנאי הכרחי להגשמתם הוא נגישותם של ההשכלה הגבוהה ותוכניות הכשרה איכותיות לכל החפצים בהם. המרכז האקדמי שערי מדע ומשפט, אשר כידוע נמנה על חלוצי המכללות שהוקמו מחוץ לגוש דן, הרחיב לאחרונה את המקצועות הנלמדים בו עם הקמת הפקולטה למדעי הבריאות. הבחירה בתחום זה נובעת מהצורך הגדל והולך בהכשרת כח אדם מקצועי לשם הפעלת מערכות טכנולוגיות מתקדמות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר