לפיד ופירון צפויים לקצר את החופש הגדול משמעותית

שר החינוך שי פירון ושר האוצר יאיר לפיד יקצרו את החופש הגדול בצורה משמעותית, כך מדווח היום 'גלובס'. ההכרזה על קיצור החופש הייתה אמורה להימסר מחר, אולם ככה"נ תידחה בעקבות המצב הביטחוני (חדשות, בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
יאיר לפיד ושי פירון (צילום: פלאש 90)

סוף לחופש הארוך והבלתי נסבל מבחינת חלק מההורים? שר האוצר יאיר לפיד ושר החינוך שי פירון תכננו לקיים מחר (חמישי) מסיבת עיתונאים, בה יכריזו על רפורמה חדשה, ולפיה החופש הגדול בקיץ יקוצר באופן משמעותי.

על פי הדיווח ב'גלובס', ההכרזה על הקיצוץ נועדה להתקיים מחר, אולם בעקבות המתיחות הביטחונית באיזור, היא צפויה להידחות לתאריך אחר.

הרפורמה אותה צפויים להציג השרים לפיד ופירון, תקצר את החופש הגדול, ותביא להפעלתה של מערכת החינוך גם בחלקו של חודש יולי, עוד צויין בדיווח, כי מערכת החינוך שתפעל בחלקו של החופש, תתקיים במסגרת קייטנות.

לפני מספר חודשים, לאחר דיווח בחדשות ערוץ 2 לפיו שר החינוך פירון מבקש לקיים שינוי באורך החופש הגדול - שעורר סערה, פרסם פירון תגובה בפייסבוק וכתב כי מדובר ב"מהומה על מאומה".

משפחות חרדיות מבלות בימי חופשה (צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

לדבריו אז: "כל מה שהצעתי היה לבדוק האם אי אפשר להחזיר את חמשת הימים הללו באמצעות ימי שישי. זהו. חמישה ימי חופשה בשישי יחזירו את ימי החופשה, בשעה שרוב ההורים לא עובדים ביום זה".

עוד כתב אז פירון: "לא קיצור החופש, לא שינוי מבנה שנת הלימודים. על כל אלה יש לדון בתשומת לב ראויה. לאט. עם הורים ומורים. ברור לי שמשהו כאן קורא לשינוי, אבל שינויים כאלה לא נעשים בחופזה".

"כמו כן, למען ההגינות חשוב להדגיש שמספר ימי החופשה בישראל אינו שונה מהמקובל בעולם. השוני הוא - כאמור - בחוסר ההלימה שבין ימי החופשה של ההורים לאלה של התלמידים. את הפער הזה צריך לצמצם - בהסכמה" כתב באותם ימים השר פירון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר