בושה: השף אייל שני שיתף תמונה של אוכל במהלך יום הכיפורים, וספג ביקורת

הניתוק הישראלי: בשעה שיהודים רבים התענו והשתתפו בתפילות יום הכיפורים, השף החילוני בחר לשתף תמונה של פסטת עגבניות. גולשים נזעמים הגיבו: "פרובוקציה ילדותית" (חדשות)

שאול כהנא | כיכר השבת |
אייל שני (צילום: פלאש 90)

השף אייל שני, החליט לצפצף על רגשות העם היהודי שציין אמש את יום הכיפורים, והחליט לשתף בחשבון האינסטגרם בעיצומו של היום הקדוש תמונה של שאריות מפסטת עגבניות אותה בישל.

"אני יודעת שלא תסכים איתי אייל, אבל לדעתי מיותר להעלות תמונה שכזאת בטיימינג שכזה. גם אני חילונית ולא צמה, אבל חושבת שמגיע כבוד לישות שבוראת עבורך כל יום את חומרי הגלם שמהם אתה יוצר, נותנת לך השראה מדי יום, והפכה אותך להיות מי שאתה... אני הייתי מסירה את התמונה. פרובוקציה ילדותית וחסרת טעם – תרתי משמע" כתבה בתגובה לשני משתמשת בשם אודליה.

שני, הגיב לביקורת נגדו, וכתב: "אני לא אדם שמסתובב כמו איזה וו'אחש בעולם, יום יום בחיי אני הולך עם עיניים פתוחות ללא פחד, רואה את הכאב, ואת הסבל, ביחוד את זה של האחר, ממיס את עורי בפניהם, מנסה לעשות הכי טוב שיכול. לילה לילה בחיי".

"אני זוכר את היום שחלף ולפעמים לבי נקרע מחרטה וצער על משהו שקרה ויכולתי להיות יותר טוב כלפיו, דבר מן האנושי אינו זר לי ותמיד אני מקווה שלא פסעתי עליו ברגל גסה, אני לא מחכה ליום כיפור כדי לקבל מן הבוקר סליחה ומחילה, ולא מחכה לאף יום כדי לבכות ולהתחרט ולבקש סליחה, היום הזה מצוי בכל רגע בחיי".

לדבריו: "אם אינני טועה זה הכבוד היחיד שמגיע לישות שבראה אותי, הכבוד היחיד שאני מחויב כלפי הישות שנתנה לי הזדמנות להיות חלק ממנה, צריך להיות עם עיניים שמעולם לא נפתחו כדי לחשוב שתצלום של פסטה עגבניות הוא חטא כלפי הבורא. ועכשיו סליחה אם הייתי פה קשה כלפייך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר