יום לאחר ניסיון הפיגוע בבת ים

פיגוע סמוך לירושלים: איש ביטחון נדקר ונפצע בינוני

יום אחד בלבד לאחר ניסיון הפיגוע בבת ים, נדקר שוטר בכניסה לישוב אדם ונפצע באורח בינוני. לאחר טיפול ראשוני הוא פונה לביה"ח שערי צדק כשהוא בהכרה. דובר מחוז ש"י של המשטרה מסר כי בוצע ירי לעבר הדוקר, אולם זה הצליח להימלט מהמקום. בשעה זו נערכות סריקות אחר מבצע הדקירה (חדשות, בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
זירת האירוע (וידאו: דובר המשטרה. תמונה: מיכאל כהן - חדשות 24)

פיגוע סמוך לירושלים: שוטר נדקר בפלג גופו העליון בכיכר אדם ונפצע באורח בינוני.

חובשים מתנדבים של 'איחוד הצלה' מסניף 'בנימין' העניקו לו טיפול רפואי ראשוני. השוטר בן ה-30, פונה להמשך קבלת טיפול בבית החולים שערי צדק כשמצבו מוגדר בינוני והוא בהכרה.

דביר עדני, חובש 'איחוד הצלה' סיפר: "כשהגעתי לזירה השוטר היה בהכרה וסיפר שנדקר בגבו והדוקר נמלט, אני וחובשים נוספים מיחידת האופונולנסים של 'איחוד הצלה' הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים, הנסיבות נבדקות ע"י המשטרה וכוחות הביטחון, נבדק חשד כי הרקע לאירוע הינו לאומני".

דובר מחוז ש"י של המשטרה מסר כי בוצע ירי לעבר הדוקר, אולם זה הצליח להימלט מהמקום.

כוחות הביטחון עורכים סריקות באזור.

כזכור, אתמול, נמנע בחסדי שמיים פיגוע בבת ים, וזאת לאור תושייתו של נוסע שהבחין בתיק חשוד. ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר היום כי : "בימים האחרונים אנו עדים למגמה הולכת וגדלה של ניסיונות לפיגוע. מאז תחילת השנה היו 150 ניסיונות משמעותיים לפיגועים, כלומר אחד כל יומיים. הצלחנו לסכל אותם בזכות המדיניות התקיפה שלנו והפעילות המצוינת של זרועות הביטחון".

זירת האירוע. צילום: מיכאל כהן - חדשות 24

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר