מרצ תתנגד להטלת סנקציות פליליות

סיעת מר"צ בראשותה של ח"כ זהבה גלאון הודיעה בצהריים כי בכוונתם להצביע נגד הטלת סנקציות פליליות על בחורי הישיבות ולהתנגד לחוק הגיוס החדש מאחר ואינו דמוקרטי (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
זהבה גלאון וח"כ משה גפני (צילום: פלאש 90)

בזמן שחברי הכנסת של 'הבית היהודי' לא מתכוונים להלחם נגד הסנקציות הפליליות שיחולו על תלמידי הישיבות הקדושות שיבקשו להמשיך וללמוד תורה בהיכלי הישיבות הקדשות ולא להתגייס לצבא, כנראה שמפלגות השמאל מוכנים לעזור ולסייע לציבור החרדי במלחמה נגד עקירת התורה.

סיעת מרצ בראשותה של ח"כ זהבה גלאון הודיעה הצהריים (שני) כי בכוונתם להצביע נגד הסנקציות הפליליות ולהתנגד לחוק הגיוס החדש.

בפתח ישיבת סיעת מרצ אמרה גלאון כי חברי הכנסת שעומדים מאחורי חוק הגיוס בחדש אינם רוצים באמת בשוויון בנטל אמיתי וכי החוק החדש הוא לא דמוקרטי.

יצוין כי בניגוד למרצ, במפלגת 'העבודה' - חברתם של המפלגות החרדיות לאופוזיציה מתכוונים לבגוד במפלגות החרדיות ולהצביע בעד סנקציות פליליות, דבר המכעיס את ראשי המפלגות החרדיות.

כזכור, מוקדם יותר תקף יו"ר סיעת ש"ס ח"כ אריאל אטיאס את 'הבית היהודי' והאשים אותם בצביעות: "אני שומע אותם, את אנשי 'הבית היהודי', בכלי התקשורת החרדים מסבירים שהם נגד אז אני יושב אתם בפגישה ומנסה להגיע לאיזה ניסוח מעורפל למשהו שלא יהיה מובן ממנו שאנחנו בתוך סנקציות פליליות, ואני חושב שהדבר הכי גרוע זה שאומרים דבר אחד ועושים דבר אחר".

"הגלגול עיניים הזה - זה דבר שהכי מקומם בעיניי, באם ואומרים דבר אחד ועושים דבר אחר", תקף אטיאס את אנשי 'הבית היהודי' על מה שהם מציגים בכלי התקשורת.

"איך תצביעו? אל תגידו לנו מה אתם נגד! זה לא אקדמיה כאן ולא אוניברסיטה שמסבירים מה העמדה שלנו. מה אתם מצביעים?" הוסיף אטיאס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות