הילדים יישארו רעבים?

זכיינית הממשלה: נעצור את ההזנה בבתי ספר בירושלים

זכיינית הממשלה לתכנית ההזנה בבתי הספר, הודיעה כי החל מיום רביעי הקרוב היא תעצור את ההזנה בבתי הספר בירושלים. ההשלכות: לפחות 10,000 ילדים בירושלים לא יקבלו את ארוחת הצהריים החמה בבית הספר. משרד החינוך בתגובה: "מנכ"לית המשרד מטפלת בנושא כדי להסדירו בהקדם" (חדשות, בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)

אלפי ילדים לא יקבלו ארוחות צהריים: בהודעה ששיגרה הערב (ראשון) קרן רש"י - זכיינית ממשלת ישראל לתכנית ההזנה הממשלתית, נאמר כי החל מיום רביעי הקרוב 'עומדת להיפסק ההזנה במסגרת תכנית ציל"ה בעיר ירושלים.

בהודעה צויין: ''צעד זה ננקט בעקבות מצב בו התחייבות משרד החינוך כלפי העמותה אינן מקוימות, דבר העלול לגרור בעקבותיו מצב בו לא נוכל לקיים את התחייבותנו כלפיכם''.

מהנתונים עולה, כי לפחות 10,000 ילדים בירושלים אמורים להיפגע באופן ישיר מההחלטה לעצור את ההזנה בבתי הספר בירושלים.

קרן רש"י הינה הזכיינית של ממשלת ישראל לתוכנית ההזנה הממשלתית, והיא מאפשרת למאות אלפי ילדים במעמד סוציו אקונומי נמוך לאכול ארוחה חמה במוסד הלימודים בו הם לומדים.

במשך שנים רבות מאז הוקמה הקרן על ידי גוסטב לוון בשנת 1984, הורי הילדים במצב זה נהנו מארוחות חמות לילדיהם בבתי הספר, מה שחסך לכיסם מאות שקלים בחודש ואלפי שקלים מידי שנה.

למרות ההשלכות של הנושא כלפי אלפי הילדים. לא נמסרה הודעה מכל גורם רשמי של משרד החינוך בדבר ביטול הארוחות החמות לילדי ירושלים.

ממשרד החינוך נמסר בתגובה לפניית אתר "כיכר השבת" כי "מנכ"לית משרד החינוך מטפלת בנושא כדי להסדירו בהקדם".

עיריית ירושלים אמרה הערב כי היא מתנגדת באופן נחרץ לכל עצירה או פגיעה במערך ההזנה בצהרונים בירושלים. "העירייה פועלת מול משרד החינוך להסדרת הנושא" נמסר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר