שולה זקן: "יש עסקה? יש אלוקים"

שולה זקן, ראש לשכתו של רה"מ לשעבר אהוד אולמרט, הגיבה לחתימה על עסקת הטיעון שעלולה להביא את אולמרט שוב פעם לחדר החקירות, ואמרה: "יש אלוקים" (חדשות, בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
שולה זקן (צילום: פלאש 90)

שולה זקן, מי שהייתה ראש לשכתו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט וכעת מעידה נגדו, הגיבה הצהריים לראשונה לעסקת הטיעון שחתמה עם הפרקליטות ואמרה: "יש עסקה? יש אלוקים".

לדברי גורמים בפרקליטות המדינה, ייתכן מאוד וראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט ייצטרך לשבת שוב בחדר החקירות בחשד לשיבוש הליכי חקירה. ל"כיכר השבת" נודע כי קודם להסכם נחקרה זקן במשטרה במשך שלושה ימים.

כזכור, מוקדם יותר דווח כי הפרקליטות ושולה זקן הגיעו להסכמה, לפיה, זקן תרצה ככל-הנראה 11 חודשי מאסר בפרשת הולילנד ובתמורה הפרקליטות תוכל להשתמש בחומרים שסיפקה נגד ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט.

אמיר דן, יועץ התקשורת של אהוד אולמרט, מסר בתגובה להסכם עם זקן: "הסכם זה, ערב הכרעת הדין, הוא לא פחות משיבוש מהלכי משפט הולילנד. חששה של הפרקליטות מתוצאות המשפט גרם לה להיגרר לעסקה שערורייתית עם נאשמת שהודתה בקבלת שוחד של מאות אלפי דולרים, תכשיטים, רהיטים, וחסכונות לילדיה, רק כדי שתפליל את אולמרט, וזאת בטענות כזב לעבירות פחותות בהרבה, שאין להן שחר".

"ההסכם נחתם על ידי אותם אנשים בפרקליטות, אשר רק לפני ימים בודדים, בתשובה לבית המשפט העליון, תקפו את אמינותה הרעועה של זקן על אותה עדות ממש, ולמעשה קבעו שעדותה ראוי לה שתיזרק לפח".

"מר אולמרט לא שיבש בשום צורה את הליכי המשפט והדברים יובררו עד תום. לצערנו, כנראה שבדרך למטרה - רדיפתו של אולמרט מתוך כוונה שיישבר - מותר לרמוס ברגל גסה את האמת, את הצדק, את זכויותיו הבסיסיות ביותר של אדם, ואף לזהם לבלי הכר את ההליך המשפטי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר