זעם בימין: מחבל מהחיזבאללה ירצה באוניברסיטת תל אביב

מחבל מהחיזבאללה אמור להרצות ביום שלישי באוניברסיטת תל אביב, בעקבות כך סטודנטים החליטו להפגין בניסיון למנוע את ההרצאה. איילת שקד: "זו החלטה שערורייתית" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
החלטה שערורייתית. ח"כ איילת שקד (צילום: פלאש 90)

מחרתיים (שלישי) אמור להרצות באוניברסיטת תל אביב מחבל מארגון הטרור חיזבאללה, שריצה בעבר ארבע וחצי שנות מאסר בכלא באשמת "מעורבות בפעולות טרור".

המחבל הואשם על ידי מערכת הביטחון כי קיבל כספים וחומרי הדרכה להכנת אמצעי לחימה, כולל מטענים מורכבים ורקטות, שאותם העביר לפעילי גדודי חללי אל- אקצה.

לאור החלטת הנהלת האוניברסיטה, החליטו סטודנטים החברים בתאי סטודנטים מטעם הליכוד, הבית היהודי ויש עתיד להפגין היום (ראשון) על מנת למנוע את קיום ההרצאה.

תאי הסטודנטים העבירו מכתב להנהלת האוניברסיטה ובין היתר כתבו: "ברצוננו להזכיר שיש באוניברסיטה סטודנטים רבים שנפגעו בפעולות טרור כמו אלו להן סייע כנאענה, ושרבים מאיתנו שירתו ועדיין משרתים במילואים על מנת להגן על אזרחי ישראל מפני איום הטרור - רק כדי לגלות שמחבלים כמו מוחמד כנאענה הם אורחי כבוד באוניברסיטה".

יו"ר סיעת 'הבית היהודי' ח"כ איילת שקד גינתה את ההחלטה ואמרה כי "זהו אינו סוד, והיום ידיעתנו מתבררת עוד יותר, שאין פרטנר לשלום. אין כאן חברים המושיטים יד לשלום, אין כאן צד הרוצה בחיינו הטובים. אני תמהה כיצד נותנת הנהלת האוניברסיטה יד להחלטה השערורייתית הזו, לתת במה ולחלוק כבוד לטרור, למלחמה? כיצד מאפשרים לאיש, אשר בקלות היה יכול לגרום למותם של אותם הסטודנטיםאשר בפניהם הוא יופיע לנאום את נאומי השטנה שלו כלפי ישראל?".

בנוסף, כתבה הבוקר שקד פוסט בדף הפייסבוק שלה בו היא מבקרת את החלטת האוניברסיטה וקוראת לסטודנטים ומשתתפים נוספים היכולים להגיע להפגנה לקום ולמחות.

"כולנו מכירים את ההסתה הנוראית המתנהלת נגד ישראל בקמפוסים בחו"ל. טובי המסבירים הישראלים מנהלים מלחמה יומיומית כנגד השקרים המופצים נגד ישראל באוניברסיטאות באירופה ובצפון אמריקה.

כנראה שלשמאל הקיצוני בישראל זה לא מספיק, והם מתעקשים לייבא את ההסתה לקמפוסים כאן בישראל... בכך בונה השמאל ההזוי בישראל, נדבך נוסף במסכת השנאה העצמית ועידוד האלימות".

"לשמחתי" הוסיפה שקד: "ישנם סטודנטים שאינם מוכנים לשבת בשקט בעוד הפארסה הזאת מתרחשת בין כותלי האוניברסיטה. לב סולודקין, ראש תא "ישראלים" של הבית היהודי באוניברסיטת תל אביב, חבר לראשי התאים הציונים באוניברסיטה והם פתחו בפעולות מחאה ובקריאה להנהלת האוניברסיטה שלא לתת מקום להסתה טרוריסטית בתוך הקמפוס".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר