הלחץ עבד: אוניברסיטת תל אביב ביטלה את הרצאתו של סייען טרור

הנהלת אוניברסיטת תל אביב הודיעה כי מוחמד כנאענה, שהורשע בסיוע לחיזבאללה, לא ירצה באוניברסיטה. הסטודנטים שהתנגדו להחלטה: "הצדק ניצח - הטרור הפסיד" (חדשות, בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
מוחמד כנאענה (צילום: גיל אליהו - ynet)

בעקבות לחץ כבד שהפעילו סטודנטים באוניבריסטת תל אביב כנגד החלטת הנהלת האוניברסיטה שהזמינה את מוחמד כנאענה, שהורשע בסיוע לארגון חיזבאללה, הודיעה הערב (ראשון) ההנהלה על ביטול ההרצאה.

"לאור חשש לפגיעה בסדר הציבורי באירוע לציון יום האדמה שתוכנן להתקיים מחר, ומאחר שהבקשה לאישור השתתפותו המפורשת של כנעאנה הגיעה רק לאחרונה ללא מתן אפשרות להיערכות, האוניברסיטה אינה מאשרת את השתתפותו" נכתב בהודעת האוניברסיטה.

כזכור, מוקדם יותר היום הודיעו תאי הסטודנטים של "הבית היהודי", "אם תרצו", "הליכוד" ו"יש עתיד" באוניברסיטה כי יחרימו את הלימודים מחר במשך שעתיים בעקבות ההרצאה שמאורגנת במסגרת כנס יום האדמה של תא הסטודנטים של "חד"ש" ותא "אל-עאוודה".

כ-300 סטודנטים באוניברסיטה מחו כנגד ההחלטה לאשר את הרצאתו של כנאענה, בעבר מזכ"ל תנועת "בני הכפר", שריצה 30 חודשי מאסר לאחר שהורשע בקשר עם גורם שפעל בשירות חיזבאללה ובהעברת מידע לפעילי טרור פלסטינים.

כאמור, בעקבות הלחץ, הנהלת האוניברסיטה הודיעה כי היא מבטלת את הרצאתו של כנאענה.

מארבעת תאי הסטודנטים שהובילו את המאבק נמסר: "הצדק ניצח והטרור הפסיד. אנו מברכים על החלטת האוניברסיטה למשוך את אישורה להרצאת כנאענה. הוכחנו שטרור אינו חלק משום שיח אקדמי ושאוניברסיטה בישראל לא נותנת יד לטרור. השביתה מחר מבוטלת והלימודים יתנהלו כרגיל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר