חדש ברמת בית שמש: לשכה לפניות הציבור

סגן ראש עיריית בית שמש מאיר בלעיש ואנשי לשכתו קיימו קבלת קהל ראשונה במסגרת הלשכה החדשה לפניות הציבור ברמת בית שמש. בלעיש מבטיח: הפניות יטופלו (חדשות)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

בין סיבוב הבחירות הראשון לשני בעיר בית שמש, החליטו עסקנים מקומיים שבעבר היו קשורים לתנועת "טוב" בעיר להתנתק מהתנועה ולחבור למאיר בלעיש שהיה אז סגן ומ"מ ראש העיר.

העסקנים שפעלו לבחירתו של בלעיש לקדנציה נוספת, התחייבו בכינוסים וחוגי בית שקיימו בפני קהל הבוחרים, כי מיד עם הקמת הקואליציה הם יפעלו להקמת לשכה לפניות הציבור ברמת בית שמש שבה תתקיים מידי חודש קבלת קהל על ידי בלעיש ובשיתוף אנשי המקצוע מהעירייה מתחומים שונים.

היום (חמישי), התקיימה קבלת הקהל הראשונה אליה הגיעו סגן ומ"מ ראש העיר מאיר בלעיש יחד עם אנשי לשכתו ששמעו את עשרות תושבי השכונה ופניותיהם.

מנהלי הלשכה לפניות הציבור ירוחם אסטרייכר ומשה איפרגן אומרים כי זו תחילתה של דרך וכי תחומי הסיוע לתושבים יורחבו לפי הצורך.

במהלך המפגש עם התושבים הגיעו פניות גם מצידם של עולים חדשים שעד היום לא מצאו את עצמם בתחום התעסוקה, במהלך שעות קבלת הקהל דאג בלעיש לכמה מהם למקום עבודה מסודר כדי שיוכלו להתקיים ולפרנס את משפחתם בכבוד. בלעיש אמר ל"כיכר השבת" כי "לא יתכן מצב בו נציג ציבור יושב סביב שולחן שבת מלא בכל טוב בו בזמן שתושב העיר יושב עם משפחתו סביב שולחן ריק".

יצויין, כי כל פניה נכנסה לתיק נפרד לפי הקטגוריה אליה היא שייכת ומנהלי הלשכה מבטיחים כי כבר בימים הקרובים הם יחזרו עם תשובות לכל עשרות הפונים שהגיעו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר