המשנה ליועמ"ש: השירות האזרחי ב"בצלם" יימשך

המשנה ליועץ המשפטי לממשלה הודיעה כי ארגון השמאל הקיצוני "בצלם" ימשיך להנות משירות אזרחי במסגרתו, זאת למרות החלטת מנכ"ל השירות האזרחי השוללת זאת (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
לוגו בצלם (צילום מסך)

לאחר הסערה שהתעוררה בשבוע שעבר, הודיעה היום (ראשון) המשנה ליועץ המשפטי לממשלה כי ארגון השמאל הקיצוני "בצלם" ימשיך לזכות ב"שירות אזרחי" במסגרתו, זאת למרות החלטת מנכ"ל השירות האזרחי לאסור זאת.

כזכור, בשבוע שעבר הורה שר שלום ג'רבי, מנכ"ל השירות האזרחי, לבטל את האפשרות שצעירים ישרתו בשירות אזרחי במסגרת פעילות ב"בצלם".

ג'רבי כתב: "לאחר בדיקה שערכתי בגופים המפעילים, ולאור פעילות הארגון כנגד מדינת ישראל וכנגד חיילי צה"ל בארץ ובמדינות זרות, החלטתי להפסיק את אישורכם כגוף מפעיל, הרשאי להפעיל מתנדבים במסגרת השירות הלאומי-אזרחי".

היום, המשנה ליועץ המשפטי לממשלה דינה זילבר השעתה את החלטת ג'רבי וכתבה כי "על פני הדברים ההחלטה אכן מעלה שאלות משפטיות לא קלות, הן בנוגע לסמכות קבלת ההחלטה והן בנוגע להליך בו התקבלה."

"הנחיתי את מר ג'רבי כי עד לקיומו של הדיון ולהכרעה בסוגיה יש להשעות את ההחלטה ולא לנקוט בפעולות כלשהן מכוחה, לרבות הקפאת כל פעולות שננקטו לביטול שירותו של המתנדב הנוכחי בארגון 'בצלם'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר