הפיגוע בסניף 'רמי לוי'

"אחד הלקוחות שלף נשק, צעק למחבל 'עצור!' - וירה"

עדת ראייה לפיגוע הדקירה בסניף 'רמי לוי' במישור אדומים, שחזרה את רגעי הדרמה: "אחד הקונים שלף נשק וצעק למחבל 'תעצור'. אחר כך הוא ירה לו ברגל". רמי לוי הגיב לאירוע: "לא ניתן לזה להשפיע עלינו ולשנות לנו את השגרה. נוכיח להם שהם לא ינצחו אותנו. המחבל אינו עובד בסניף" (חדשות, בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
כוחות המשטרה בזירת הפיגוע (צילום: גיל יוחנן - ynet)

מחבל פלסטיני נכנס הערב (רביעי) אל סניף 'רמי לוי' במישור אדומים ודקר שני בני אדם. קונה שהיה במקום ועובד כמאבטח ירה לעבר המחבל, פצע אותו בגפיו ונטרל אותו.

אחת העובדות במקום שחזרה את רגעי הדרמה: "אחד הקונים שלף נשק וצעק לו 'תעצור, תעצור'. אני צעקתי לו: 'אל תירה, תבקש שיעצרו אותו' ואז שמעתי את שתי היריות.

"הוא הוא הפיל אותו ופגע בו ברגל. בסופרמרקט היו צעקות ופאניקה. אז ראינו את הפצועים, כשהם שותתי דם" סיפרה.

לדבריה, הפצועים הם קליינטים קבועים במקום. "הם תמיד קונים כאן. גם הרבה ערבים קונים פה. רוב העובדים הם ערבים" אמרה.

זירת הפיגוע במישור אדומים, הערב (צילום: עדכוני יו"ש)

כאמור, המחבל נכנס לסניף ודקר שני בני אדם. אחד הקונים, מאבטח בתפקידו, ירה לעבר המחבל, נטרל אותו והוא נעצר על ידי כוחות המשטרה שהוזעקו למקום.

פרמדיקים טיפלו בשני הפצועים באורח קל עד בינוני, אחד מהם הוא פרמדיק מד"א שהתעמת עם המחבל. לאחר מכן הועברו הפצועים אל בית החולים הדסה עין כרם בבירה.

המחבל, תושב אל-עזרייה שעל יד מעלה אדומים, נורה בגפיו ומצבו מוגדר קל עד בינוני. שני פלסטינים נוספים נעצרו בחשד שסייעו למחבל.

בתוך כך, רמי לוי, הבעלים של רשת "רמי לוי שיווק השקמה", הגיב לאירוע: "אני מאחל החלמה מהירה לפצועים. פינו את המחבל ואת הפצועים ואוטוטו נפתח את החנות".

לוי הצהיר: "לא ניתן לזה להשפיע עלינו ולשנות לנו את השגרה. נוכיח להם שהם לא ינצחו אותנו".

לדבריו, המחבל אינו עובד סניף: "הוא הגיע מחוץ לאזור בכלל". לוי ציין כי בסניף יש שלושה מאבטחים ועוד אחד שמפטרל, לצד כוחות משטרה וצבא שנמצאים בסמוך.

"זה קרה גם במרכז הארץ ובמקומות הרבה פחות מסוכנים" אמר לוי, "להרחיק אותנו מהמקומות האלה זה הרי מה שהם רוצים, זו המטרה שלהם, ולא ניתן להם את זה. אני קורא לבוא יותר, גם לסניף וגם לכל מקום שיש בו דקירה, כמו שאני קורא לבוא יותר לירושלים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר