כביש הגישה החדש לאלעד יסלל בעוד 4 חודשים

אחרי עיכובים רבים, מסתמן כי כביש הגישה החדש לאלעד יסלל בעוד 4 חודשים זאת בעקבות סיכום אליו הגיעה העירייה עם משרד הבינוי. עוד סוכם על שיפוץ תשתיות (מקומי)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(יואב דותן)

אחרי לא מעט עיכובים, מסתמן עתה כי כביש הגישה החדש לעיר החרדית אלעד יסלל בעוד ארבעה חודשים, וזאת לאור סיכום אליו הגיעה העירייה עם משרדי הממשלה.

ההחלטה התקבלה במהלך סיור שערכו בכירי העירייה עם בכירי משרד הבינוי, ולפיה יוקם צוות משותף למשרד ולעירייה שבו חברים ראש העיר ישראל פרוש, מהנדס העיר דני גולדברג, ובכירי משרד הבינוי, מנהלת מחוז מרכז במשרד ד"ר סתוונית שמואלי ומנהל אגף בכיר תקצוב ובקרה מר גדי מארק.

הצוות יהיה אחראי לקידום מספר פרויקטים חשובים, שעוכבו עד כה מסיבות שונות, כאשר משרד הבינוי הביע נכונות ורצון לסייע ככל יכולתו לקידום ביצוע התוכנית.

הסיור שהוגדר "חירום", נערך לאחר שהתברר כי תוכניות משרד הבינוי לסלילת כביש הגישה הנוסף, הכילו מספר טעויות שיכלו לגרום לעיכוב נוסף של זמן ארוך עד ליציאת הטרקטורים לעבודה.

"אחרי כל המאמץ וקידום האישורים והתוכניות, והצליחה של מכשולי המתנגדים הרבים, גילה ראש העיר כי משרד הבינוי העביר תוכניות עם מספרי גוש וחלקה לא נכונים", אומרים בעירייה.

במהלך הסיור העלה ראש העיר שורת בעיות שממתינות לפתרון, כאשר הדוגמה הטובה ביותר היתה הפסקת המים הפתאומית והארוכה שנכפתה על תושבי העיר בשבוע שעבר, כאשר בתאגיד המים העירוני "מיתב" מצביעים על תשתיות ביוב וצנרת באיכות נמוכה שהותקנו בעיר.

עוד דרש פרוש סיוע בהוצאה לפועל של מספר תוכניות להקמת גינות וגני משחקים שעל פי התוכנית היו אמורים לקום כבר לפני זמן רב במימון משרד הבינוי, והתעכבו עד כה. חלקם, למרבה התמיהה, אמרו נציגי המשרד, הם תקציבים שאושרו בעבר ואף הועברו לעירייה, אך משום מה התוכניות לא בוצעו בפועל.

בסיום הסיור נערכה פגישה מסכמת בלשכת ראש העיר, במהלכה הוחלט כאמור על הקמת צוות לקידום תכנית הכביש, וכן על סיוע בשיפוץ תשתיות בעיר.

ראש העיר ישראל פרוש אמר: "אני שמח שגילינו רצון טוב וכנה של משרד הבינוי לסייע לנו, ובכך להצעיד את העיר קדימה. יחד עם ההסכמות אליהן הגענו, יש לנו עכשיו הרבה עבודה, ואנחנו מקווים בעז"ה שכבר בתקופה הקרובה התושבים ייראו את התוצאות בשטח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר