הדלקת המשואות: להב"ה רוצים להפגין נגד לוסי אהריש

יו"ר ארגון להב"ה, בנצי גופשטיין, פנה למשטרה בבקשה לאפשר קיום הפגנה מול העיתונאית לוסי אהריש שנבחרה להדליק משואה בטקס יום העצמאות (חדשות, בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
בנצי גופשטיין (צילום: יונתן סינדל - פלאש 90)

יו"ר ארגון להב"ה, בנצי גופשטיין, פנה למשטרת ישראל בבקשה לאפשר קיום הפגנה מול העיתונאית לוסי אהריש שנבחרה להדליק משואה בטקס יום העצמאות אלא שלטענתו המשטרה מטילה הגבלות על ההפגנה וקיומה מוטל בספק.

לדברי גופשטין, "אהריש היא לא ציונית, היא לא נאמנה למדינת ישראל, ויש להצטער שדווקא היא נבחרה להדליק משואה ביום העצמאות".

הוא הוסיף כי "אם היו בוחרים נציגה של המגזר הערבי שמקבלת שארץ ישראל היא ארצו של העם היהודי הייתי מבין אבל ברגע שבוחרים גברת שדגל המגן דוד איננו דגלה, צה"ל איננו צבאה ונפשה אינה הומיה למשמע התקווה בת שנות אלפיים, אזי יש כאן פספוס אדיר למטרת הדלקת המשואה והעברת המסר דווקא ביום העצמאות".

אלא שטענתו, המשטרה מטילה הגבלות וקשיים על ההפגנה ובין היתר מבקשת למנוע מחברי הארגון לשאת נאומים ואף דורשת מהם לקיים את ההפגנה מחוץ לטווח הראיה של הטקס.

עו"ד איתמר בן גביר המייצג את ארגון להב"ה אמר הבוקר כי "התנהלות המשטרה כלל לא מובנת ולא מוסברת ונראה שגורמים במשטרה עושים הכל כדי לפגוע בחופש הביטוי. לא ייתכן שירחקו את אנשי להבה במרחק שלא יאפשר קיום מחאה אפקטיבית ועוד יותר חמור האיסור של המשטרה על נאומים במהלך ההפגנה".

"זו אותה משטרה שאפשרה לראאד סלאח ולחנין זועבי לנאום בשם חופש הביטוי, ולא ברור לי מדוע דווקא כאשר מדובר במחאה של להבה, לא מאפשרים את חופש הביטוי", הוסיף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר