צעיר חרדי קפץ למי הכנרת, נחבל ואיבד את הכרתו

צעיר חרדי כבן 17, שהגיע לחוף חורי בכנרת, קפץ אל המים, נחבל מסלע ואיבד את הכרתו, חברו הזעיק את כוחות ההצלה שפינו אותו במצב קשה כשהוא מורדם ומונשם (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Yigal Levy - פלאש90)

צעיר חרדי, בן 17, שנסע עם חברו לחוף הכינרת בטבריה, איבד את הכרתו בשחייה לאחר שקפץ למים ונחבל מסלע. צוותי הצלה ביצעו בו פעולות החייאה ובסיומן פונה במצב קשה לבית החולים פוריה.

האירוע החל הבוקר (רביעי), סמוך לשעה 06:45, כאשר התקבלה הודעה למוקד 100 של המשטרה על חשש לטביעת אדם בכנרת.

שוטרי השיטור הימי שהיו בפעילות חיפושים אחר הנעדר בכנרת, הגיעו למקום המדווח - מועדון ים כינרת באזור המרינה הדרומית של טבריה, שם ראו אזרח שמבצע החייאה בצעיר שטבע.

צוותים רפואיים של מד"א הגיעו במקביל והמשיכו בפעולות החייאה מתקדמות, ובסופן פינו אותו לבית החולים פוריה במצב קשה, כשהוא מורדם ומונשם.

עדי סרור מתנדב איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי למקום הנער היה מחוץ למים ללא הכרה וללא דופק ונשימה, ככל הנראה לאחר שטבע, התחלתי בפעולות החייאה והצטרפו אלי בהמשך חובשים נוספים יחד עם צוות של ניידת טיפול נמרץ של מד"א, לאחר החייאה ממושכת ומוצלחת הוא פונה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים פוריה כשמצבו מוגדר קשה אך יציב, מדובר בתלמיד ישיבה שנכנס לשחות עם חבר נוסף שהזעיק סיוע כשראה שחברו טובע".

מתחקור האירוע עולה, כי הצעיר החרדי עם חבר נוסף נכנסו למים, הצעיר ביצע ככל הנראה קפיצה אל המים וכתוצאה מכך נחבל ואיבד את הכרתו, החבר שהבחין בכך, החל בנסיונות לגרור אותו אל החוף, ובמקביל הזעיק את כוחות ההצלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר