האירוע בבית חנינא

ברקת: "כל אבן ובקבוק תבערה הם פיגוע טרור חמור שלא נשלים איתו"

ראש עיריית ירושלים התייחס להשלכת בקבוק התבערה לעבר רכב ישראל בבית חנינא ולפציעתה של אזרחית ישראלית באורח בינוני. "כל אבן ובקבוק תבערה שנזרקים הם פיגוע טרור חמור" (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת התייחס הערב (שני) לפיגוע בבית חנינא בעיר במהלכו נזרק בקבוק תבערה לעבר רכב ישראלי וגרם לפציעה באורח בינוני של אישה ופציעת מתנדב באורח קל. "לא ניכנע לטרור ולא נשנה את שגרת חיינו" אמר ראש העיר.

לדברי ברקת: "כל אבן ובקבוק תבערה שנזרקים הם פיגוע טרור חמור שלא נשלים איתו. לא ניכנע לטרור ולא נשנה את שגרת חיינו. כל האירועים בירושלים יימשכו כרגיל. אני מאחל לפצועים החלמה מהירה".

(צילום: Sliman Khader/FLASH90)

ברקת ציין כי שוחח עם מפקד מחוז ירושלים במשטרה וביקש ממנו לתגבר את הכוחות הפועלים בצפון העיר ובציר 20, "כדי להגביר את הביטחון בו. אני בטוח שהמשטרה תשים במהרה ידה על המפגעים".

ח"כ אביגדור ליברמן שהתייחס גם כן לאירוע אמר כי "צריך להזכיר למי שצריך שהחריג הוא יהודים שפוגעים בערבים והשגרה היא טרור ערבי נגד יהודים. בכל טרור, לא משנה מאיזה צד, צריך לטפל בכל הכח אבל צריך לזכור מהו האיום האמיתי עלינו ושעדיין את מלוא המשאבים והכח צריכים להשקיע בהגנה על היהודים בארץ ישראל".

(צילום: Sliman Khader/FLASH90)

חבר מועצת העיר ירושלים מיכאל מלכיאלי, תושב שכונת נווה יעקב הסמוכה למקום האירוע אמר כי "האירוע הערב הוא חציית קו אדום ודבר שאסור לעבור עליו לסדר היום. אני אישית ובני משפחתי חטפנו מספר פעמים אבנים בעת נסיעה בציר בן ציון נתניהו. תושבים רבים מהאזור, חטפו גם הם באין ספור מקרים- ידוי אבנים. אני סומך על כוחות הביטחון שיניחו את ידם על אותם פורעי חוק. יחד עם זאת, מאחל החלמה מהירה לפצועים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר