דרעי: יצאתי מהכלים כשרקדו על הרצח

יו"ר ש"ס לשעבר התראיין היום אצל נסים משעל על יצחק רבין: "הידיעה על הרצח תפסה אותי בדרך לרשב"י. הייתי בהלם נוראי". להאזנה

יוסי הר-מור | כיכר השבת |

היום התראיין יו"ר ש"ס לשעבר אריה דרעי בתוכניתו של נסים משעל, ברדיו 103 FM, על ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין ז"ל.

דרעי סיפר על הרגע בו שמע על הרצח: "היתי במיניבוס הסעות בדרך לרבי שמעון בר יוחאי, שם קיבלתי את הבשורה המרה. זה היה נורא וכשהגענו לרבי שמעון למירון, היה הלם נוראי. כמעט יצאתי מהכלים כשראיתי כמה תמהונים שרוקדים משמחה, התעצבנתי, צעקתי עליהם והלך כמעט מכות".

דרעי סיפר עוד: "בתחילה, כשעוד לא ידעו שהוא נרצח, הוא עדיין היה פצוע, באמצע השיעור של הרב עובדיה יוסף, ביקשתי שיכניסו לו פתק, הוא הפסיק את השיעור והוא קרא תהילים יחד עם כל הקהל, אבל לאחר כמה דקות הודיעו להם שהכל כבר אחרי מעשה".

על הקשר האישי שלהם, הוא סיפר: "זכיתי להתקרב לרבין, כל מוצאי שבת הייתה לנו קביעות, הייתי הולך אליו הבייתה ומשוחחים על כל נושא. היינו מעשנים הרבה ויושבים שעות. כמעט ולא העלינו נושאים פוליטיים, אלא נושאים חברתיים, יחסי דת ומדינה, גם על יהדות היו לנו הרבה ויכוחים.

הוא התעניין רבות וניסה לראות כיצד להתאים את היהדות והמצוות לחיים המודרנים, כיצד הם לא יסתרו אחד את השני, איך אפשר לנהל מדינה מבלי שזה יסתור את היהדות".

"הוא נתן כבוד לרב עובדיה יוסף, היה חשוב לו החיבור בין הספרדים והאשכנזים, החילונים והחרדים", סיפר דרעי.

להאזנה לראיון לחצו כאן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר