"הכל נקטע ברגע"

מאות בהלווית שלומית קריגמן הי"ד: "בחורה מאוד מיוחדת"

מאות בני אדם משתתפים בשעה זו בהלוויתה של שלומית קריגמן הי"ד, שנרצחה בפיגוע בבית חורון. הרה"ר הגר"ד לאו ספד: "רצה והקדישה עצמה לזולת". תיטמן לצד דפנה מאיר הי"ד (בארץ)

הלוויה (צילום: קבוצת מדברים תקשורת)

מאות בני אדם מלווים בשעה זו את שלומית קריגמן הי"ד, שנפטרה הבוקר, לאחר שנפצעה אנושות אתמול בפיגוע הדקירה בבית חורון.

מסע הלוויה מתקיים בהר המנוחות, והיא תיטמן, ליד קברה של דפנה מאיר הי"ד, שנרצחה בפיגוע בביתה בעתניאל.

שלומית קריגמן הי"ד (צילום: מתוך ynet)

הרב הראשי לישראל הגאון רבי דוד לאו ספד לה ואמר: "שלומית הייתה נערה שכל רצונה היה איך להיטיב עם הזולת, שכל כולה אכפתיות ונתינה לזולת ומצד שני עומדים מולה שני מרצחים שכל רצונם לדקור ולרצוח ועוד לפזר מטענים בדרך. זה פשוט פער לא נתפס, זה עולם אחר ביניינו לבינם".

"בשבת שעברה קראנו בפרשת השבוע על קריאת ים-סוף ולמדנו שהכוח של עם ישראל זו מסירות הנפש. זו מסירות הנפש של אותם הנחשונים שהלכו אל תוך המים וכאן אנו רואים את משפחתה של שלומית שזו משפחה שכל כולה מסירות נפש לעם ישראל.

"ההורים שיושבים בשדות מחולה ודואגים ליישוב ולצרכי הדת ביישוב והסבא והסבתא שמתגוררים בבית חורון, במעבר הדרך העולה לירושלים, וכמותם עם ישראל שמתיישב וקובע כעבודה שאנו יושבים במדינתנו, יושבים בארצנו, יושבים בביתנו וממשיכים לחלום על השלום ועל הרצון להיטיב לזולת ואנחנו עומדים כאן היום, לצערנו שוב שוב ושוב בתקופה האחרונה ומבקשים לחזור ולהדגיש שעם ישראל חי.

"עם ישראל עומד כאן ומכריז שעם כל הכאב הגדול של לקיחתה ורציחתה של שלומית וכל אלו שנרצחו בחודשים האחרונים - אנחנו כאן ואנחנו נמשיך להיות כאן ונבקש מבורא עולם שייתן למשפחה כח ויכולת נחמה על הכאב הגדול ונבקש מבורא עולם: "שים שלום טובה וברכה חיים חן וחסד ורחמים עלינו ועל כל ישראל עמך" שיידעו אויבינו ושונאינו שאנחנו כאן בביתנו לנצח ואנו מבקשים ומתפללים שאכן יבולע המוות לנצח ולא נדע עוד צער".

יצוין כי הגר"ד לאו עצר את הדיונים בבית הדין הגדול, בהם השתתף, בכדי להגיע להלוויה ולאחר מכן חזר להמשך הדיונים.

איתן בניה, שהיה המרצה של שלומית באוניברסיטת אריאל ספד: "היא הייתה פתוחה לעולם והסקרנות שלה הייתה גדולה, היא התעניינה בהמון תחומים. הכול נקטע ברגע. אישה צעירה שחייה נעצרו".

דני הירשברג, מזכ"ל בני עקיבא ודוד של קריגמן, אמר מוקדם יותר: "עבר עלינו לילה קשה של טלטלות ושל תקוות שהסתיים בעצב רב". הוא ספד לה: "שלומית האהובה והמתוקה, בחורה חייכנית, נמרצת ומלאת אור. כאב גדול. נקווה לימים טובים יותר".

קריגמן, בת 24, היא בת בכורה והותירה אחריה הורים וחמישה אחים. היא בת למשפחה ותיקה בשדמות מחולה, שירתה שנתיים בשירות לאומי, הייתה קומונרית בבני עקיבא ולמדה באוניברסיטת אריאל ולאחרונה התגוררה בביתם של הסבא והסבתא בבית חורן שם נרצחה.

מסע הלוויה (צילום: קבוצת מדברים תקשורת)
מסע הלוויה (צילום: קבוצת מדברים תקשורת)
מסע הלוויה (צילום: קבוצת מדברים תקשורת)
מסע הלוויה (צילום: חדשות און ליין)
מסע הלוויה (צילום: חדשות און ליין)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר