חמאס יוציא להורג חמישה פלסטינים שהואשמו בריגול

בית המשפט הצבאי של חמאס בעזה גזר עונשי מוות על חמישה פלסטינים שהורשעו בשיתוף פעולה עם ישראל. ארבעה מהמורשעים נידונו למוות בתלייה והחמישי נידון למוות מול כיתת יורים (חדשות)

אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

נקמת חמאס: בית המשפט הצבאי של חמאס בעזה גזר היום (שני) עונשי מוות על חמישה תושבים פלסטינים לאחר שהורשעו בשיתוף פעולה עם ישראל. ארבעה מהמורשעים נידונו למוות בתלייה ואילו החמישי נידון למוות מול כיתת יורים.

אחד מהפלסטינים הואשם בשיתוף פעולה עם ישראל משנת 2008 ומסירת מידע על מיקומי המנהרות של גדודי עז א-דין אל-קסאם של חמאס, כמו גם על פעילותם ומיקומם של פעילים בזרוע הצבאית.

האחד המורשעים הואשם כי שיתף פעולה עם ישראל משנת 2000 כשעבד במעבר ארז ומסר מידע על על אנשי הזרוע הצבאית ועל מיקום ביתם וכן על המיקומים שמהם נורו רקטות אל עבר ישראל וכן על מחרטות שבהן יוצרו הרקטות.

בכיר חמאס מסביר: ההוצאות להורג - להשביע את רצון התושבים (צילום: אל ג'זירה; תרגום: ynet)

הנאשם השלישי הורשע לאחר שהואשם כי החל לשתף פעולה עם ישראל בשנת 2010 והוביל במידע שמסר לפגיעה בבכירים בזרועות הצבאיות.

הנאשם הרביעי הורשע בשיתוף פעולה עם ישראל משנת 2008 ומסר פרטים על אנשי הזרועות הצבאיות ובסיסיהם, והחמישי, שנידון למוות בהוצאה להורג מול כיתת יורים, הואשם כי בעת ששב לרצועה מישראל דרך מעבר ארז בשנת 2001, העביר מידע על תנועות של גורמים בזרועות הצבאיות אשר הוביל לפגיעה בהם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות