בגלל הסרבנות?

הנציבות: הרב דרוקמן לא ישמש כראש מערך הגיור

הדמות המזוהה ביותר עם התפקיד המורכב צפויה לסיים את תפקידה בקרוב. הנימוק הרשמי של נציבות שרות המדינה למהלך: גילו המתקדם של הרב חיים דרוקמן, אבל מקורביו טוענים: הוא נזרק החוצה בגלל פרשת הסרבנות. ובינתיים: הרב עמאר מבקש לפגוש את נתניהו (חדשות)

אברהם הלוי | כיכר השבת |
הרב חיים דרוקמן (פלאש 90)

יש מחיר לתמיכה בסרבנות: נציבות שירות המדינה החליטה שלא להאריך עוד את כהונתו של ראש מערך הגיור, הרב חיים דרוקמן והוא יסיים את תפקידו בסוף החודש - כך מפרסם העיתונאי קובי נחשוני באתר ynet.

הנציבות נימקה את ההחלטה בגילו המבוגר של הרב דרוקמן. "הרב חיים דרוקמן בן 77 ואי אפשר עוד להאריך את כהונתו", נאמר בהודעה. בעקבות ההחלטה, מבקש הראשון-לציון הרב שלמה עמאר להיפגש עם ראש-הממשלה, בנימין נתניהו בדחיפות כדי לדון בנושא.

כבר אתמול, כשהתפרסמה ההחלטה, היו מי שתלו אותה בפרשת הסרבנות וישיבות ההסדר שהרב דרוקמן היה מעורב בה לאחרונה, אולם בנציבות דוחים את הטענה בתוקף.

לדברי הטוענים, מכתב נציבות שירות המדינה נשלח יום לאחר שהתפרסם ראיון עם הרב חיים דרוקמן ובו פירט את עמדתו בעניין סירוב לפקודה. אך בנציבות מסרבים להתייחס ברצינות הראויה לטענה הזאת והם אומרים: גילו של הרב דרוקמן מבוגר מכדי להמשיך ולשמש בתפקיד החשוב, מה-גם שיש לו עיסוקים רבים אחרים המונעים ממנו להניח את ראשו ורובו בנושא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר